Ga naar inhoud

xenon sets after market, wat is het kwaliteitsverschil???


gevanje

Aanbevolen berichten

@sequence: ja humor zeker wel. Ik vond jou opmerking ook geen kritiek. Het leek mij op mijn beurt weer aardig een reactie uit te lokken.

 

Ik had 1 doorvoer (thule) ook al ingesneden maar 1 van de waterdichte verbindingen kon net niet door de klem. Overigens hebben de meeste h7 lampen volgens mij klemmen waardoor het geen probleem is. Het mooist vind ik trouwens de originele koplampen. Die zijn alleen niet te betalen. Trouwens een kennis van mij heeft een passat met orig. xenon. Volgens mij geeft dit minder licht dan de mijne (nu).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat moet hij helemaal zelf weten.

Als hij ons een goed aanbod doet bij ons en ons op het forum niet besodemietert, is er geen probleem.

 

Zijn daar klachten over dan?? Hij komt mij correct over.

Nee hoor ik heb ook geen klachten gehoord.

Maar jij schreef toch dat hij hier wat vaker moet komen, en geef alleen aan dat hij dit niet hoeft.

Mod edit: Even aangepast wat ik nu eigenlijk bedoel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Westernik van MP, en jaaaaaaaa die ook hier soms op het forum komt, hoor van Heeeeel veel mensen dat het prettig is om met diej persoon zaken te doen...

 

volgens mij koopt ook DM veel bij hem ?

 

Hij woont hier een paar km vandaan, heb de grote rechterspiegel ook van hem. Is echt een betrouwbaar adres hoor. Maar hij (ver)bouwt zijn huis helemaal dus daar is ie erg druk mee. Vandaar dat je hem hier weinig ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Westernik van MP, en jaaaaaaaa die ook hier soms op het forum komt, hoor van Heeeeel veel mensen dat het prettig is om met diej persoon zaken te doen...

 

volgens mij koopt ook DM veel bij hem ?

 

Hij woont hier een paar km vandaan, heb de grote rechterspiegel ook van hem. Is echt een betrouwbaar adres hoor. Maar hij (ver)bouwt zijn huis helemaal dus daar is ie erg druk mee. Vandaar dat je hem hier weinig ziet.

 

Ja het is zeker een betrouwbaar adres en een aardige vent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden