Ga naar inhoud
  • 0

comfort verschil groot tussen 18 en 19 inch??


emiel79

Vraag

Ik wil over een maandje of 2 a 3 nieuwe velgen kopen zit te twijfelen tussen 18 en 19 inch.

 

Omdat ik de auto ook een paar cm wil verlagen en ik niet te veel comfort wil inleveren neig ik naar 18 inch.

 

Maar hoe groot is het verlies van comfort als je van 18 naar 19 inch gaat??

 

Gr Emiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is idd een feit. Met de originele schokbrekers voelde ik het verschil tussen 16" naar 17" en dan naar 18" veel meer dan van 17" naar 18" met m'n koni's. In het voorjaar komt er een set 19" onder de auto en denk dat het verschil tussen 18" en 19" mee zal gaan vallen.

 

Maar wat Edwin ook al zegt; is ook een kwestie van smaak en wat de ene fijn vindt, vindt de ander verschrikkelijk. Probeer eens een rondje te maken met iemand die dezelfde combi heeft als jij zoekt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het gaat om een 3C. Maar wat ik uit jullie commentaar op maak is dat 19 inch goed te doen is zeker icm een geschikte verlagingsset.

 

Qua verlaging zit ik te twijfelen tussen een sportset van koni of de ultra gt van weitec. Ik heb over weitec ook goede verhalen gehoord en heb met dit merk zelf ook al goede ervaringen dus hier twijfel ik nog over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden