Ga naar inhoud
  • 0

Stoelverwarming werkt -net nu- niet


boeman

Vraag

Hallo,

 

onze stoelverwarming is een erg geliefde optie tijdens deze dagen, echter zaterdag en vandaag werkte deze niet, daarvoor eigenlijk altijd wel. Soms niet, even uit- en dan weer aanzetten hielp, maar nu dus niet meer. Ze doen het allebei niet, er zit toch geen schakeling achter die ervoor zorgt dat bij erge koude / teveel stroomverbruik de stoelverwarming het niet doet? Kan het een brakke zekering zijn en zoja, welke is dat? Kan ik daar iets aan zien?

 

Bram.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

als die het af en toe wel / niet deed vermoed ik de de schakelaars in je dashboard.

en zekering kan niet brak zijn. die doet 't wel of stuk (is gewoon een smeltdraad)

kijk eerst ff of je zekering nog heel is. Misschien dat de stroom te groot wordt en dat de zekering door is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hmmm, vanochtend heeft het weer even gewerkt, nadat ik wat wiebelde aan de stekker onder de stoel. Maar daarna deed hij het weer niet. Waarschijnlijk dus de boosdoener gevonden, alleen daar kom je nogal slecht bij met gemonteerde stoel, icm dit weer niet echt een feest om fatsoenlijk naar te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toch even met de knieen in de sneeuw gelegen, sjees wat koud. Alles voor warme billen, zeker als het die van de vrouw zijn :lol:

 

Ik zie een groene en een gele stekker, de groene groter dan de gele. Vanuit de bodem komt een omwikkeld snoer die vlak voor deze twee stekkers vertakt naar de stekkers toe. Aan de stoelkant verdwijnen de snoeren weer, maar daar zit ook nog een bruine stekker tussen.

 

Welke moet ik bekijken voor de stoelverwarming? Ik neem aan dat de andere voor de airbags is, als deze niet goed zit, krijg ik dan automatisch een airbag melding op mijn dashboard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden