Ga naar inhoud

Paar kleine mod's met foto's (3C)


dreke

Aanbevolen berichten

Verluchtingsroosters met chroom :

post-8019-1423825292,8844_thumb.jpg

 

Eentje in gesloten en eentje in open toestand...

 

post-8019-1423825292,3531_thumb.jpg

 

Dit is gewoon gekleefd (chrome kleefstrip), heb ik op maat gesneden gekocht op Ebay (duitsland), moet volgens mij ook op rol te krijgen zijn.

Gekocht bij : http://stores.benl.ebay.be/NEO-Chromparts/VW-/_i.html?_fsub=17885309&_sid=17412787&_trksid=p4634.c0.m322

 

Ambientverlichting achter :

post-8019-1423825292,9625_thumb.jpg

 

post-8019-1423825293,025_thumb.jpg

 

Hiervoor heb ik een binnenverlichting van vooraan gesloopt, de knoppen overgebouwd (met wat gedremel lukt dat) zodat deze ook verlicht zijn zoals vooraan, en de originele LED's gebruikt voor de ambient verlichting...

 

Deurgreepverlichting :

 

post-8019-1423825293,0875_thumb.jpg

 

Hier heb ik gewoon een gaatje van 3mm geboord achter de hendel, daar een 3mm LED ingezet (zonder weerstand, dit is een LED die werkt op 12 volt, gevonden bij Conrad). De LED zit aangesloten op de voetverlichting.

 

Grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Net ook een bestelling gedaan voor 7 euro zonder verzendkosten.

Het is me alleen niet helemaal duidelijk of 1 set nu voor alle vier de roosters aan de voorkant is, dit staat wel in het engels onderop maar toch??

 

Ik hoop dat het snel aankomt :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zonder verzendkosten?

Volgens mij is het alleen voor de 2 middelste roosters. Als je nog een setje neemt dan kun je die zo aanpassen voor de buitenste roosters.

Maar alleen midden is wel leuk volgens mij ivm het zilver wat alleen op het middenconsole zit bij mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het alleen voor de 2 middelste roosters. Als je nog een setje neemt dan kun je die zo aanpassen voor de buitenste roosters.

Maar alleen midden is wel leuk volgens mij ivm het zilver wat alleen op het middenconsole zit bij mij

 

er staat geschreven:

 

We offer you a set of matching chrome foil stickers for VW ventilation. Hereby become the lamellas of the 4 front main air lattices in the interior an exclusive chrome look! Optically better than the complete chromium plating of the air lattice!

Link naar reactie
Delen op andere sites

[er staat geschreven:

 

We offer you a set of matching chrome foil stickers for VW ventilation. Hereby become the lamellas of the 4 front main air lattices in the interior an exclusive chrome look! Optically better than the complete chromium plating of the air lattice!

 

 

Waar staat dat geschreven? Ik ben nog niet zo'n ster op ebay zie ik.. :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

[er staat geschreven:

 

We offer you a set of matching chrome foil stickers for VW ventilation. Hereby become the lamellas of the 4 front main air lattices in the interior an exclusive chrome look! Optically better than the complete chromium plating of the air lattice!

 

 

Waar staat dat geschreven? Ik ben nog niet zo'n ster op ebay zie ik.. :shock:

 

 

:lol::lol: Bij de details (bij de vlag) :lol::lol:

ik heb ze gisteren ook besteld

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden