Ga naar inhoud

3bg pookknop (waarom ben ik een aap met 2 linkerhanden?)


frankrs6

Aanbevolen berichten

check, net de "tutorial" tbv pookknop doorgenomen. Vol goede moed aan de slag. de onderkant van de hoes losklikken uit middenconsole gaat prima, maar dan moet je de tierip/unitding los maken zoda tje de pook er echt af kan schuiven. Daar zit het probleem, dat zit bij mij niet met een slangenklem of tierip, maar met zoiets, zie piccie. Ik heb al geprobeerd met een knijptang dat ijzeren sluitding kapot te knijpen, maar dat is niet bepaald van pisbakkenstaal gemaakt (lees: er zitten nu slechts 2 krasjes in het metaal).

 

Is iemand bekend me tdeze sluiting cq iemand een idee om deze open of kapot te maken?

 

Thanks in advance...(echt, een aap met 2 linkerhanden is nog handiger dan ik...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wil, mag je ook hierheen komen. Staat de Dremel met diamantslijpschijf voor je klaar...Heb Guy & Dre ook zo'n diamantschijfje gegeven, gaan door alles heen! Ik haal ze bij een juwelier, die koopt ze 'in het groot' in.

 

Kost je dan wel een ritje, maar als je niet wilt of kunt knippen: je bent van harte welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb een nieuwe pookknop met pookhoes gekocht, maar moet ik die "goudkleurige" ring nog indrukken nadat ik de pook met hoes heb geplaatst?

 

De ring kan nu nog vrij draaien en als je wat lager in de toeren zit, hoor je die ring trillen.

 

Wellicht heeft een van jullie antwoord hierop

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hallo, ik ben op dit moment ook mijn pookhoes proberen te vervangen in mijn 3BG maar kom ff niet verder.

 

Mss een stomme vraag maar; ik heb nu wel al die ijzeren ring los gekregen (met alleen een knijptang zelfs) maar wat moet ik vervolgens doen met dat witte plastic waar deze omheen zat, aangezien er (naar mijn mening) nog steeds absoluut geen beweging in is te krijgen? Moet ik deze ook los wroeten of moet ik ergens anders harder draaien, zo ja, wat draai ik precies en waarheen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden