Ga naar inhoud

Ramen blinderen omgeving Wierden


Passatw88

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

idd, het is niet alleen voor de looks. Heb vaak onze honden achterin of m'n neefje. De folie houdt wel de warmte buiten en de zon natuurlijk. Daarbij komt ook nog dat het inkijk in je auto tegenhoudt.

 

Heb Roberto ook nog gevraagd voor de voorste zijruiten om inbraak e.d. tegen te gaan, maar mijn ruiten zijn blijkbaar al 15% getint en dat mag tot 25% begreep ik, daar had hij helaas niks voor...

 

natuurlijk vind ik de originele VW coating mooier, maar dit komt dicht in de buurt en het ziet er ook goed uit! Ben er erg blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank allen! Echt een aanrader voor een ieder! Gemiddeld ben je snel €400,- kwijt en dan krijg je hetzelfde....

 

@Daan, jij hebt er ook veel plezier van of niet? Vind t bij een zwarte auto nog mooier, maar dat heb ik nou eenmaal niet...

Idd, gecoate ruiten moet je vervangen na beschadiging.... is niet goedkoop. Hier kun je voor een paar tientjes gewoon even een ruit opnieuw laten beplakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol: kan ook, maar of je dan nog 75% lichtdoorlatende ruiten hebt.... denk het niet.

 

Zag op mp trouwens een folie waar je de auto mee in kunt pakken (dat zal wrappen zijn). Zag er best leuk uit! Mocht ik ook denken om m'n auto een andere kleur te geven, is dat een goedkope oplossing... of het lang mooi blijft weet ik niet.

Kan me zo voorstellen dat er met warm weer blaren onder de folie kunnen komen...

 

wanneer ga je eigenlijk naar the us of a?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Zal wel 35% zijn? Moet je Roberto even een pb sturen...

 

Van buiten mooi donker, maar niet zwart. Van binnen lijkt het getint maar het zicht wordt niet gehinderd... Echt fantastisch! Tevens houdt het warmte van de directe zon erg goed tegen!

 

Thanks voor de input, zal hem een PM sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden