Ga naar inhoud
  • 0

UPDATE en dat is RNS 510 nummer 4 eh 5


tassap

Vraag

15-11-2010

 

na het monteren van de nieuwe 510 kreeg ik steeds een zwart scherm... ik terug..ja hij moet worden gereset en nieuwe software upload of weet ik veel wat ze vertelde...lekker doe dat dan gelij als zo iets gemonteerd wordt denk ik dan...

 

vorige week gebeurd en jahoor....steeds een zwart scherm en damn...ik ga dze auto vervloeken...merk dat ik net de straat uit kom zonder navi en juist momenteel veel nieuwe klanten bezoek dus dat ding is onmisbaar. Ik terug naar garage...zij zijn het ook zat en donderdag as...wordt nummer 5 erin gezet...

 

vandaag bij bandenboer om banden te verwisselen naar winterbanden....4 splinternieuwe...nou Passatje rijd niet als nieuw maar is langzamerhand geheel nieuw. :mrgreen::lol:

 

 

 

stelen ze hem er niet uit....gaat ie wel kapot.

 

Weet niet wat het is maar van het weekend was ineens de rns 510 dood....alleen ''welcome to volkswagen'' nou alles geprobeerd maar nada. dan maar naar de garage en eigenlijk met knikkende knieen... na een nieuwe motor en 9000 euro voor de leaseclub hoorde ik me al bellen...

 

Monteur 2uur aan het klooien geweest en nee... dan komt de werkplaats man met de mededeling, rns 510 navi is kapot en niet te repareren en moet vervangen worden en oja...de garantie is verlopen...auto is ouder dan 2 jaar. Denk zo daar ga ik weer vrienden mee maken :embarassed: Denk zal eens vragen hoelang de garantie eigenlijk is....2 jaar meneer... ik zeg kijk dan is het nu geluk bij een ongeluk want vorig jaar is er 2x ongebroken en dus iets meer dan een jaar oud :wink: nou alles geregeld en gecontroleerd en er is weer een nieuwe ingebouwd en alles werkt weer naar behoren.

 

Blijft vreemd en het zal maar een priveauto zijn....9000 motor, 2500 euro navi...in 1 maand tijd.

 

Krijg net een belletje van mijn collega...exact dezelfde passat uitvoering en motor en 145000 op de teller.....diagnose...motor ook naar de donder en hoorde harde knal, overal vloeistof en olie. Hmmm toeval of 1,9 tdi probleem gevalletje. toch nog een hele slechte dag voor de leaseclub.

 

lees deze topic viewtopic.php?f=185&t=36335

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De oude mag je nooit meenemen het is een ruildeel .

Wij krijgen dan de kosten door van PON en dat is best serieus geld.

Je kan je dus indenken dat als het een ruilsysteem is dat je soms ook een "gereviseerd'' toestel ervoor terug krijgt.

Wij bedenken het niet helaas PON wel.

In rotterdam bevind zich een winkeltje enigzins louche bedoening maar die kunnen rns en rep.......

 

Gr

 

Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

onder garantie dus nieuw en de oude zou naar pon gaan.

 

ben zo happy momenteel.....nu werkt het scherm niet..oftewel helemaal zwart en geen beeld. Morgen maar weer langs Capelle ;-(

 

 

@Edwin blokje is geheel vervangen incl koppeling. best een operatie maar loopt nu weer als een zonnetje.

 

@Jee ja je moet wat meemaken ander is het leven zo saai ;-) Nee allemaal ellende en ik rij die passat zakelijk natuurlijk dus ook het gemis als hij in de garage staat...alles oversjouwen etc etc.

 

@Danny nee geen ruil...splinternieuw uit doos. wel kopie van mijn rijbewijs was nodig ivm registratie.

 

 

voorlopig hoop ik even klaar te zijn met klachten of storingen...nog 55d en dan maar weer eens gaan shoppen. zoals het er nu uit ziet richting Zweden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk zelfs als je je heel hard maakt, dat PON niet wegkomt met 2 jaar garantie op een onderdeel van ruim 2500 Euries...Als het lease is, maakt het geen donder uit. Ga ns kijken wat zij per maand vragen voor een beetje auto. Mijn laatste leasebak was € 1.200,- per maand, contract 4 jaar. Reken even mee: das in de looptijd bijna 58.000 Eur! Moderne auto's hebben een lange service interval, dus dan kan er best 's een motorblok of navi vanaf...

 

Maar goed, het blijft natuurlijk lastig. Heb ooit 'ns een auto gereden van PSA (Citroen) en na aflevering stond ik wekelijks bij de dealer met problemen. Voor mij nooit meer een Franse auto...En de automaat? Die was al helemaal prut...:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden