Ga naar inhoud

Shootje rondom Corus/IJmuiden


Sander de Vet

Aanbevolen berichten

Dank allen! En ik vond het wel weer eens wat anders, industrie, heeft wel iets. Zoveel mooie locaties weet ik ook niet echt eerlijk gezegd.

Weet wel parken enzo maar daar mag ik weer niet in met de auto...

Weet iemand toevallig wél mooie locaties bij mij in de buurt? Omgeving Beverwijk, Zaanstad, Alkmaar, Haarlem zeg maar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je mij toch echt even uitleggen wat er mooi is aan die ^&^%$$^ zwarte markt. Hele parallelweg staat muurvast in het weekend. Busladingen tegelijk, files zelfs.

Allemaal mensen die even collectief het geld uit de zakken laat kloppen, en thuiskomen met leren jassen, een ton aan Nike Air Maxxies, een pallet scheermesjes en las but not least; mini helikoptertjes die na 2 keer vliegen ook stuk zijn.

Daarbij komt nog eens het feit dat je er gewoon voor moet betalen, ja zelfs de autochtone Wijker moet ervoor dokken, om daarna nog eens het geld uit m'n zakken te laten slaan voor een broodje shoarma waar de maden in polonaise uit lopen.

Vooral de volgende dag ben je echt heel blij met dat broodje, ik zou zeggen; neem de weekendeditie mee naar de pot want je komt er voorlopig niet meer af!!!

 

 

 

Nee, ik geloof niet dat ik een liefhebber ben van de Beverwijkse Bazaar (annex Zwarte Markt)...

Iemand anders nog suggesties? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden