Ga naar inhoud
  • 0

Dynaudio...


dreke

Vraag

Voor wie interesse heeft in de upgrade naar Dynaudio... gevonden bij NNP :

 

Versterker 3C8 035 456 B of C : 115 €

Luidsprekerset 10 weg : 152 €

 

Alles bij elkaar is dit volgens mij een echte spotprijs...

 

info NNP : http://www.nnp.be/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=320&keyword=&manufacturer_id=0&Itemid=4&orderby=product_name&limit=30&limitstart=0

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De versterker komt onder de bestuurderszetel te zitten.

 

En ja, het is plug and play, toch nadat je alle kabels gelegd hebt....

De originele luidsprekerkabels kan je beter niet meer gebruiken, en gewoon alles opnieuw bouwen.

Elke luidspreker (10 stuks) wordt afzonderlijk aangestuurd. De luidsprekeruitgang van je radio wordt de versterkeringang. Reken maar op meer dan een hele dag werk... Maar het resultaat mag er wel wezen...

 

Je hebt ook nog vagcom nodig om de versterker aan te melden op je cangateway, en om je radio te coderen voor Dynaudio.

 

Ik heb op Ebay ook zo'n 400€ betaald voor dezelfde set...

 

@Guyke : Ik mag toch ook wat reklame maken voor NNP? misschien komt daar nog wel wat uit...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb al deze morgend gebeld :( en zijn niet meer in stock.

Een NL was er al mee weg. (mischien iemand van hier)

 

Heb dit al meerdere keren meegemaakt bij hen :blink: blijkbaar is hun site niet up to date.

 

Enkele maanden geleden zocht ik een chroom afdekking voor de koffer "niet in voorraad mr" maar staat nog steeds op hun site.

Dus ik belde voor de dynaudio set en vroeg thevens ook naar die afdekking niets in voorraad er van

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb al deze morgend gebeld :( en zijn niet meer in stock.

Een NL was er al mee weg. (mischien iemand van hier)

 

Heb dit al meerdere keren meegemaakt bij hen :blink: blijkbaar is hun site niet up to date.

 

Enkele maanden geleden zocht ik een chroom afdekking voor de koffer "niet in voorraad mr" maar staat nog steeds op hun site.

Dus ik belde voor de dynaudio set en vroeg thevens ook naar die afdekking niets in voorraad er van

:cry::cry::cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden