giromaat Geplaatst 17 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 augustus, 2010 Heb een leren stuur gekocht, niet beschadigd maar hij heeft wat "doffe"plekken Waarmee en hoe dit stuur te cleanen of weer als nieuw te maken. Tips? Ik zoek z'n metalen klip voor aan de onderzijde Driespaaks stuurtje foto's volgen.
giromaat Geplaatst 18 augustus, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 18 augustus, 2010 Zie hier wat ik bedoel. Het lijkt wel ok er soort beschermlaag op zich die alleen daar weg is heb er al diverse malen zwarte leer pasta opgesmeerd maar dat helpt niet echt Wordt wel beter, de rest van het stuur knapt enorm op Probleem stuk Zo zou het moeten zijn/worden
wulfke Geplaatst 18 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 18 augustus, 2010 vrees dat dat niet meer is weg te werken. is waarschijnlijk links bovenaan dat die beschadigde zone zich bevind. zo een fenomeen van het "met 1 hand draaien" . opnieuw laten overtrekken is een oplossing maar weet niet zo wat dat kost. of misschien dit --> http://www.lederverf.nl/
DM Geplaatst 18 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 18 augustus, 2010 Isotta maakt leren covers. Ik heb op het US forum een topic gezien van iemand die het hele stuur zelf opnieuw gedaan heeft, zag eruit als nieuw. Alle pics zijn down maar de beschijving + te gebruiken spullen staan er wel: http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=279387 edit, hier is het resultaat goed te zien: http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=315493
giromaat Geplaatst 18 augustus, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 18 augustus, 2010 zal morgen eens naar een schoenenmaker gaan misschien dat hij iets weet om dit te lossen
Momus Geplaatst 19 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 19 augustus, 2010 Ik heb zelf wel eens een stukje leer bewerkt met Poor Boys natural look en dit werkte goed. Smeer het trouwens altijd op mijn stuur en het wordt niet glad als je het goed aanbrengt. Remco
niwdecire Geplaatst 21 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 21 augustus, 2010 Heb het stuur van mijn oude Golf IV geverfd dmv van een lakroller en zwarte leerverf van HG, het resultaat is .
Jee13 Geplaatst 22 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 22 augustus, 2010 lakroller is best retro, goed resultaat mee geboekt ?? als na ontvetten en voeden van het leer (zijn verschillende producten voor, ik heb nu wat spul staan van meguiar's) blijkt dat het niet weg gaat, vermoed ik ook dat je laklaag is aangetast. Ik heb verschillende stuurtjes gespoten met Motip vinyllspray, werkt prima gehele stuur opschuren met waterproof schurpapier, minimaal korrel 800, daarna goed ontvetten en laten drogen en spuiten, in meerdere dunnen lagen ik heb nog ergens een paar foto's hier gepost, maar die zou ik even moeten opzoeken
giromaat Geplaatst 22 augustus, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 augustus, 2010 ja ik denk dat de laaklaag beschadigd is na het aanbrengen wat zwarte leer pasta, na de droging, oppoetsten zie je die plekken nog, minder maar nog wat zichtbaar. ben benieuwd naar de foto's
niwdecire Geplaatst 23 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2010 lakroller is best retro, goed resultaat mee geboekt ?? Het stuur heeft er nog nooit zo mooi uitgezien
ridouan Geplaatst 24 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2010 lakroller is best retro, goed resultaat mee geboekt ?? Het stuur heeft er nog nooit zo mooi uitgezien Misschien een stomme vraag, maar... heb je 't stuur gedemonteerd voordat je 'm had geverfd?
Jee13 Geplaatst 24 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2010 lakroller is best retro, goed resultaat mee geboekt ?? Het stuur heeft er nog nooit zo mooi uitgezien Misschien een stomme vraag, maar... heb je 't stuur gedemonteerd voordat je 'm had geverfd? jep, anders wordt je voorruit zo vies
ridouan Geplaatst 24 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2010 jep, anders wordt je voorruit zo vies Genoteerd!
niwdecire Geplaatst 24 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2010 lakroller is best retro, goed resultaat mee geboekt ?? Het stuur heeft er nog nooit zo mooi uitgezien Misschien een stomme vraag, maar... heb je 't stuur gedemonteerd voordat je 'm had geverfd? Ik heb het stuur niet gedemonteerd, als je het maar voorzichting doet.
Aanbevolen berichten