Ga naar inhoud
  • 0

Kan iemand mijn cardanmof vooraan rechts plaatsen?


villyman

Vraag

Ik kocht een cardanmof omdat de mijne een scheurtje heeft en ik het niet echt vertrouw. De persoon die dat voor mij zou plaatsen is nu met vakantie en ik vertrek zelf naar Zuid-Frankrijk vrijdag de 13 de (ben niet echt bijgelovig ...).

Mocht ik iemand bereid vinden hier in de buurt om dat tegen betaling uit te voeren, dan zou ik met een geruster hart op vakantie vertrekken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@ Nard: Ik zou die ook liefst vervangen zien maar ik heb put noch brug en voor zo'n werk lijkt mij dat onontbeerlijk.

Opkrikken op stammetjes en dan gaan onderliggen lijkt mij ook niet echt het systeem.

Ik heb nooit eerder een mof vervangen maar zie dat wel zitten dus mocht iemand een put hebben die ik even kan gebruiken, ook heel graag.

Bijna schreef ik " ..dan zou ik die put even komen halen." maar die was toch nogal flauw ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

voor een mof van de homokineet hebt ge geen put noch brug nodig , is goed te doen zo

begin alvast al alle dagen uw bouten in te spuiten met kruip olie dan gaan die allesinds al een pak makelijker los als ge toch nog iemand vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik ben van Zelzate (maar werk in Eeklo) en mijn schoonbroer (ex-vw garagist - moerbeke) heeft nen put.

wanneer vertrek je op verlof ?

kan je niets beloven ivm met de put omdat mijn schoonbroer in verbouwingen zit en weet niet goed in hoeverre de put nu toegankelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden