Ga naar inhoud
  • 0

storing lampje grootlicht Passat 3c


Arjan A.C.Parts

Vraag

Goedeavond,

 

Even het volgende probleem ik heb een passat variant van 2010 170 pk Tdi Dsg.

 

Hiebij blijft het grootlicht lampje knipperen in de cockpit er zitten verder geen storingen in de auto ik heb hem uitgelezen. Iemand een oplossing. Grootlicht werkt overings ook gewoon zoals het hoort.

 

Alvast bedankt

 

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat kan je omschakelen in je MFA instellingen -> eenheden.

 

Ik zal eens alle kanalen noteren, en je doorsturen.

 

Je hebt de kmstand ook ingegeven, of had je die op 0 laten staan dan? Je kan die alleen tot 100 km ingeven, daarna niet meer!

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

waar moet ik de kilometerstand ingeven de stan die op de klok staat klopt dat is namelijk 27 kilometer ik heb een compleet nieuwe motor met kabelboom en regel apratten overgezet en wat opties erbij gezet. De strorig met het lampje is er al vanaf het begin dus dit komt niet door er dingen bij te zetten.

 

 

Deze klok hoort dus gewoon bij deze motor en heeft gelopen. In Welk kanaal moet ik kilometerstand aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je alles samen overgebouwd hebt kan het dus niet aan de codering of adaption liggen... met 27 km op de teller zou die dus inderdaat nog in transportmodus kunnen staan. Misschien eens proberen je wagen opnieuw in transportmodus te zetten, alles uitschakelen en even wachten, terug inloogen met vagcom en transportmodus uitschakelen....

 

Die instelling met MPH is trouwens 'alternative speed' optie die aangevinkt is in de MFA-data, en niet in de eenheden zoals ik eerder zei.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lampje gaat ook niet aan als je hem in transport brengt... en terugzetten duurt meer heel even. Verder niks gevonden...

 

Heb je al geprobeerd toch de km te wijzigen? Van 27 naar 28 bv...

 

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb nog wat verder rondgevrragd, en kreeg volgende mail terug :

 

Hi,

 

it is in factory mode, is it new? Then only tape in the km.

 

Is not new then look in adresse 17 in german Anpassung

 

adress 17

 

adaption

 

chanel for km -> tipe km in

 

chanel for fabrication modus-> off

 

 

 

 

Dus blijkbaar in 'adaption', adres 17 moet je nog een en ander kunnen aanpassen... (oa. fabrieksmodus....)

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,

 

Ik heb de mijne nog eens aangesloten. 17 - Instruments ; 10 - adaption, dan in het pulldownmenu lijn 5 dacht ik, production. Daar kan ik niets meer wijzigen, maar dat kan bij jou misschien wel. Dit zou automatisch wijzigen als je kilometers (distance) ingeeft.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ja dat komt omdat een cc teller is ik ben er al achter thx

 

ben ook aan het kijken om den 2010 teller in te bouwen in een 2007 passat.

Kan je even zeggen waar of wat je hebt verzet om de opstart van de wijzers in te stellen?

waarschijnlijk stonden op de teller ook al meer dan 100km. heb je de kilometerstand gemakkelijk kunnen aanpassen naar de originele kilometerstand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden