Ga naar inhoud

W5 insecten verwijderaar


Thunderflash

Aanbevolen berichten

Zoals ik vorige week al schreef in topic "Wat is je nieuwste aanwinst", heb ik bij de Lidl in Duitsland insecten verwijderaar gekocht van het merk W5.

viewtopic.php?f=115&t=24766&start=2565#p365720

 

Zojuist heb ik het gebruikt. Het is een zeer goed product. Na aanbrengen even laten inwerken en vervolgens met een natte spons de voorruit helemaal vliegen vrij. :D

Dit is echt een aanrader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de spons wrijf je de vliegen nog eens over je wagen jammiee :P

 

 

Nee nee, Talha. Ik heb alleen de voorruit ermee gedaan. Daarna droog poetsen met een microvezel doek. Geen vliegjes uitpoetsen dus over de auto. Zaterdag was ik de hele auto, dan gaan de vliegen op de gril er ook af. Ik zag gewoon niks meer door de voorruit tussen de dooie vliegen door. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat kost dat?

Ik haal altijd de spray bij Action. betaal ik iets van 1,50 of 1,60 voor

werkt ook super.

 

Volgens mij lag de prijs rond de € 1,60. Ik zal er de volgende keer beter op letten. Vandaag bij de Lidl in Nederland heb ik eens opgelet of daar ook zoveel W5 producten te koop zijn voor je auto. Ik heb niet veel kunnen vinden, behalve motorolie en doekjes om je interieur en ramen schoon te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de spons wrijf je de vliegen nog eens over je wagen jammiee :P

 

 

Nee nee, Talha. Ik heb alleen de voorruit ermee gedaan. Daarna droog poetsen met een microvezel doek. Geen vliegjes uitpoetsen dus over de auto. Zaterdag was ik de hele auto, dan gaan de vliegen op de gril er ook af. Ik zag gewoon niks meer door de voorruit tussen de dooie vliegen door. :mrgreen:

 

heh ik zit je maar te stangen :angel: hoelang heb je het product laten inwerken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de spons wrijf je de vliegen nog eens over je wagen jammiee :P

 

 

Nee nee, Talha. Ik heb alleen de voorruit ermee gedaan. Daarna droog poetsen met een microvezel doek. Geen vliegjes uitpoetsen dus over de auto. Zaterdag was ik de hele auto, dan gaan de vliegen op de gril er ook af. Ik zag gewoon niks meer door de voorruit tussen de dooie vliegen door. :mrgreen:

 

heh ik zit je maar te stangen :angel: hoelang heb je het product laten inwerken?

 

 

Is al goed. Heb het product ong. 1 a 2 min. laten inwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je die insecten-verwijderaar ook op de motorkap/bumper gebruiken, of is ie schadelijk voor je lak/waslaag?

 

Dat weet ik niet, als ik deze week weer een keer bij de Lidl kom zal ik wel even voor je kijken op de spuitbus. Misschien weet Alfred (Thunderflash) het ook wel.

 

Ik heb ook de motorkap, grill en bumper behandeld met de insecten-verwijderaar. Kort in laten werken en vervolgens met veel water schoongemaakt, daarna de auto gewassen. Het heeft bij mij geen invloed op de lak gehad. Komt waarschijnlijk van de waxlaag die er nog op zat. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de motorkap, grill en bumper behandeld met de insecten-verwijderaar. Kort in laten werken en vervolgens met veel water schoongemaakt, daarna de auto gewassen. Het heeft bij mij geen invloed op de lak gehad. Komt waarschijnlijk van de waxlaag die er nog op zat. :mrgreen:

Ok, dank je. Ga ik ook ff zo'n fles aanschaffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

zorgen dat je frontje goed in de wax staat

 

tijdens het auto wassen, voorkant goed weken met water

dan eerst neusje even met sopje doen en verder laten weken, rest van de auto wassen en dan neus meenemen

zal je zien dat het er makkelijk afgaat

 

zo heb je die meuk ook niet nodig

is zeker niet bevordelijk voor je waxlaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden