Ga naar inhoud

Koplampen, rondjes?


Gast Rene

Aanbevolen berichten

Ik heb net mijn Angel-eyes in gebouwd.

 

Ik ben maar 4 kleine probleempjes tegen gekomen...

 

1. Ik had geen 4 x H7 lampjes meer.

2. Bij het eruithalen van de originele units had ik ruzie met mijn gril...of althans stukkie bumper dat langs de binnen kant omhoog loopt.

3. Aan de bijrijders kant zit mijn standaard lucht inlaat en daar was het nog al krap.

4. Aan de bijrijders kant paste ook het klemmetje van de richting aanwijzer niet helemaal... (Ik heb het plastice oog eraf gesloopt en tadaa... past perfect)

 

Verder kan ik het wel iedereen aanraden om dit niet zoals ik ff snel in de avond te doen maar ergens in de middag zodat je nog naar een garage kunt om je lampen af te stellen :)

Ik vrees dat veel mensen morgen vroeg of heel snel aan de kant gaan of met hun mistlampen gaan knipperen als ik er aan kom :)

En ik heb ze al vrij ver naar beneden gedraaid.

Verder echt easy om erin te bouwen... ben er incl. naar tankstation scheuren voor lampen 2 uur mee bezig geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

hallo bert,

ja er is weer iets nieuws, overgevlogen uit japan, werden mij aangeboden bij een regionaal tuningbedrijf merk is PIAA, volgens de verkoper super wit 55 watt en lichtopbrengst gelijk aan 110 watt, klinkt goed alleen ze kosten 93 euries per set, das nie goedkoop maar je krijgt 3 maanden garantie; ze schijnen (mooi woord in dit verband) veel te worden gebruikt in rallys.

 

http://www.piaa.co.uk/

 

misschien wat voor de club, bestellen in de bulk (als het iets is natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de 55w versie ook gevonden , die marcel ook heeft.

Die van piaa, zijn heel goed, maar vind 93 euro'tjes wat veel. Stel dat ze dan in de xenonoptik toch niet zo heel goed licht geven :s Maar in ieder geval heel fel bedankt voor het te laten weten :)

marcel heb jij mss een foto' met je lichten volledig aan?

 

Mvg Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden