Ga naar inhoud
  • 0

Homokineet


MonkeyBrainsNL

Vraag

Hallo,

 

Ik ben bang dat ik linksvoor mijn homokineet moet laten vervangen, hij tikt als ik vanuit stilstaand weg rij in een bocht. Heeft hier iemand ervaring mee?? Dan bedoel ik wat moet er nog meer vervangen worden alleen de ''kineet'' of zit die vast aan de aandrijfas?? Kan ook al het smeervet weg zijn??

 

Alvast bedankt Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kijk idd eens naar de hoed welke er omheen zit. Als deze gescheurd is dan komt er vuil bij de homokineet en gaat die onherroeppelijk stuk.

Vervelend maar wel zaak dat je deze laat vervangen, het kan het weggedrag van de auto ernitig beinvloeden als je er te lang mee door rijdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ wijba.. das veel geld vind het alleen wel onzin €280, deze week heb ik er een vervangen op de 3B TDI. en bij me zelf al 2x. het is zo gepiept maja. ik betaalde iets van 14... en 16..voor de 2 kanten, de werkuren natuurlijk niet meegeteld :)

die dingen drogen ook uit, maar als die kapot is merk je het snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@ wijba.. das veel geld vind het alleen wel onzin €280, deze week heb ik er een vervangen op de 3B TDI. en bij me zelf al 2x. het is zo gepiept maja. ik betaalde iets van 14... en 16..voor de 2 kanten, de werkuren natuurlijk niet meegeteld :)

die dingen drogen ook uit, maar als die kapot is merk je het snel.

 

Waar is dat??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
de hoezen kosten ongeveer aan een kant 14 euro nog wat en de andere kant 16 nog wat, dat is wel immitatie de Originele wat ik besteld heb was iets van 20 nog wat..

 

Ik ben zelf automonteur dus doe ik het zelf.

 

De hoezen zijn nog goed, ik ben vandaag even wezen vragen in Heythuysen bij Auto Zuid, en daar kost een Kineet 163 euri excl. Maar we kwamen er niet helemaal uit over het type-nummer zo dit is voor mij een richtprijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kijk idd eens naar de hoed welke er omheen zit. Als deze gescheurd is dan komt er vuil bij de homokineet en gaat die onherroeppelijk stuk.

Vervelend maar wel zaak dat je deze laat vervangen, het kan het weggedrag van de auto ernitig beinvloeden als je er te lang mee door rijdt.

 

Kan het weggedrag beinvloeden........waar uit zich dat met name in?

 

Trillen en schudden van de auto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden