Ga naar inhoud
  • 0

!!Alarmlichten blijven knipperen!!


Zwarte 1.8T

Vraag

sinds gistermiddag blijven de alarm lichten knipperen na het opslot doen mijn mijn passat.

het vreemde is ook dat wanneer ik de auto op slot doe, de knipperlichten 1x kort knipperen, ipv 2x (toch?!).

nadat ik de auto opslot heb gedaan gaan ongeveer een minuut, gaan alleen de alarmlichten 38x knipperen, zonder dat het alarm af gaat.

ik heb ook geprobeert door 2x op de vergrendel-knop te drukken, zodat de interieurbewaking niet is ingeschakeld.

helaas, dit mocht niet baten, en heb ik uiteindelijk maar m'n auto afgelopen nacht NIET opslot gezet. niet heel handig in de stad lijkt me zo....

 

wie kan me helpen, of heeft een tip op basis van bovenstaande diagnose!

 

THX!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kijk even als je alarm is afgegaan.

Je gaat in de auto zitten en zet hem op contact.

Het aantal malen dat het alarm ledje knippert geeft aan waar de storing zit, dat zoekt wat makkelijker. In het boekje van je alarm staat wat er is afgegaan bij welk aantal knipperingen. Indien je geen boekje meer hebt kun je dit even googleen.

 

In ieder geval lijkt je sirene kaduuk dus deze ook even nakijken.

 

En je kan je auto met de sleutel wel op slot zetten alleen staat het alarm er dan niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij afsluiten moet hij 1x knipperen, bij openen 2x. Dus dat klopt an sich wel. Denk ook aan een flippende sensor of microswitch. Check ook even of je deuren allemaal goed sluiten, ook nadat het alarm is afgegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden