Ga naar inhoud
  • 0

PDA Qtec9100


Gast Anonymous

Vraag

Hoi,

 

Heb een Passat variant met het business pakket (sinds juni), hierin zit de ingebouwde telefoon voorbereiding. Is het mogelijk mijn nieuwe Qtec geheel te laten werken via de ingebouwde carkit? Zo ja, hoe en wat heb ik daar allemaal voor nodig?

 

Graag oplossingen...??

 

gr. Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo allemaal, ook ik ben geen techneut maar heb kinderlijk eenvoudig mijn Parrot autoradio aan het praten gekregen met mijn BlackBerry. Daarnaast hebben we allebei een sonyericsson w810i en ook dat gaat top. Als je alles bij je hebt bij het instappen moet je wel kiezen wie van de BT radio gebruik mag maken. Ben trouwens erg blij met de Parrot, met je stem nummers kiezen gaat perfect! Lijkt me sterk dat de Parrot carkits dat niet zouden doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb sinds kort ook de Qtek 9100 en heb bij pdashop alleen een brodit houder met oplader besteld en al ingebouwd. Zoveel bel ik niet in de auto, en ik vind de luidspreker van de Qtek 9100 ( of in mijn geval dan de MDA vario) al voldoende om een telefoongesprek mee te voeren in de auto. Heb er ook al IGO 2006 opstaan, en ik moet zeggen deze navigatie software werkt superr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden