Ga naar inhoud

ruiten tinten


Ice^

Aanbevolen berichten

Hey

 

ik mag vanavond met de passie langs om mijn ruiten te laten tinten

nu kan ik kiezen tussen johnson folie en hexis op bijde krijg ik levenslange garantie maar zit er een verschil op en welke zou jij nemen.

+ welke tint zit er standaard op de passie kan het dat het 65% is?

ik zou wel standaard willen maar heb schrik dat het een beetje de donker is

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben net terug en heb uiteindelijk voor johnson silloutte 25% gekozen ietsje donkerder dan standaard maar staat net wat mooier.

zo zie je nog iets van het interieur overdag en eens wat schemer zie je niks meer.

de vrouw was meer dan tevreden want die had schrik voor te donker.

2 kerels hebben er aan bezig geweest en deden er ong 45min over ze gingen als een trein. de folie zit = 4cm onder de deur(ik bedoel 4cm zit in de deur )

en ik ben 220€ lichter maar heb het er graag voor over. vond ik zeker niet duur.

nu nog 1 week wachten en dan kunnen de ramen de 1ste maal naar beneden + kan ik de puntjes (die van de ruitverwarming) nog eens aandrukken want nu is het nog iets wat te vochtig, dat zie je ook als je de auto start dat er nog wat product(sop water) tussen zit en gezien het weer hier zal dat nog een tijdje duren eer het opgedroogd is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben net terug en heb uiteindelijk voor johnson silloutte 25% gekozen ietsje donkerder dan standaard maar staat net wat mooier.

zo zie je nog iets van het interieur overdag en eens wat schemer zie je niks meer.

de vrouw was meer dan tevreden want die had schrik voor te donker.

2 kerels hebben er aan bezig geweest en deden er ong 45min over ze gingen als een trein. de folie zit = 4cm onder de deur(ik bedoel 4cm zit in de deur )

en ik ben 220€ lichter maar heb het er graag voor over. vond ik zeker niet duur.

nu nog 1 week wachten en dan kunnen de ramen de 1ste maal naar beneden + kan ik de puntjes (die van de ruitverwarming) nog eens aandrukken want nu is het nog iets wat te vochtig, dat zie je ook als je de auto start dat er nog wat product(sop water) tussen zit en gezien het weer hier zal dat nog een tijdje duren eer het opgedroogd is :)

 

Als het goed is hoef je de puntjes niet aan te drukken hoor. Na een tijdje trekt dat vanzelf weg als het goed droogt. € 220 is op zich een mooie prijs. Ik was ongeveer €300 kwijt voor alle ruiten behalve de voorruit met een tint van 70%.

Heb je er wel rekening mee gehouden dat je (als je ruiten al standaard getint waren) nu dus een tint van 60% hebt.

Heb je trouwens alle ruiten (ex voorruit) laten tinten of alleen alles achter de B-stijl? Ow en foto's please? :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen hier in belgie is het verboden om de voorste ruiten mee te tinten dus enkel achter de b-steilen

fotos komen er in mijn verhaal daarvoor moet ik wel er eens kunnen trekken en gezien het leuke weer hier :)

 

ja ik zag dat mijn ramen als de zon er op zat wat groen uitsloeg dus ik veronderstel dat deze een zeer lichte tint hadden gezien ik er echt niks van merkte

nu de ukkepuk had last van de zon in zijn ogen, bij deze is dit al veel verminderd.

ik moet zeggen dat de 25% tint +- overeen komt met de tint die standaard op mijn schuifdak zat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de achterste ruit ook gedaan? zijn de deurpanelen los geweest om tot onder het rubber te kunnen komen?

is inderdaad niet zoveel geld, heb nu de climair sunnyboys erin zitten maar dat beeld dat je dan krijgt als je naar buiten kijkt is niet zo zuiver. En deze kosten ook wel wat, dus voor ongeveer hetzelfde geld kan je ze evengoed laten tinten dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de achterste ruit ook gedaan? zijn de deurpanelen los geweest om tot onder het rubber te kunnen komen?

is inderdaad niet zoveel geld, heb nu de climair sunnyboys erin zitten maar dat beeld dat je dan krijgt als je naar buiten kijkt is niet zo zuiver. En deze kosten ook wel wat, dus voor ongeveer hetzelfde geld kan je ze evengoed laten tinten dan.

 

jep achterste ruit is ook gedaan,

neen de deurpannelen zijn niet los geweest maar de folie zit wel onder de rubber.

die jongens hebbben met een pannelekker(weent niet hoe ik het anders kan beschrijven) de rubber "open" gedaan de folie naar onder geduwt en aangewreven.

 

de prijzen gingen wel stijgen in mei had hij mij gezegd, ze verhuizen binnenkort ook naar merchtem

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden