Ga naar inhoud

Proff. poetsmachine rotary vandaag aanbieding


blastaway

Aanbevolen berichten

Er is een proefeksemplaar aan het circuleren op het carclean forum.

Tot nu toe erg positief.

Het is geen profi machine, maar voor de hobby gebruikers werk ie uitstekend volgens de gevorderde poetsers en hij is niet zo heel groot. Ben ook benieuwd.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1 maart heb ik direct ingeschreven op de PRO900 van Carclean. Levering is ongeveer eind mei. Zo af en toe ben ik in de gelegenheid om met een rotary van Flex te werken, dat is een supermachientje. Echter way out of my budget, gezien het gebruik (hobby) en de ervaringen met de DAP500 van Carclean heb ik er wel vertrouwen in dat de PRO900 mij ook niet teleur gaat stellen.

Als ik hem binnen heb, en er mee gewerkt heb wil ik wel kijken of ik een reviewtje kan plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1 maart heb ik direct ingeschreven op de PRO900 van Carclean. Levering is ongeveer eind mei. Zo af en toe ben ik in de gelegenheid om met een rotary van Flex te werken, dat is een supermachientje. Echter way out of my budget, gezien het gebruik (hobby) en de ervaringen met de DAP500 van Carclean heb ik er wel vertrouwen in dat de PRO900 mij ook niet teleur gaat stellen.

Als ik hem binnen heb, en er mee gewerkt heb wil ik wel kijken of ik een reviewtje kan plaatsen.

 

Heb je er ook een steunplaat besteld? die zit er namelijk niet bij..............

Ik ga voor de 150mm, meer keus in pads dan bij de 125mm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nitro,

Het is mij bekend dat de backingplate los bijbesteld moet worden. De schroefdraad is ook anders dan de aansluiting van de DAP500, je kunt dus niet onderling uitwisselen.

Voor de rotary ga ik ook naar een 150 mm backingplate. Eventueel nog een adaptertje bijbestellen en dan kan deze 150 mm ook op de DAP500.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed merk...

 

 

Het merk Hamach gebruik ik al jaren lang in de schilder branche , ze maken best veel Elektrische tools voor de profs namelijk voor auto schadebedrijven, schilders , de bouw , Jachtbouw & onderhoud ,Industrie.

ze maken echt van alles tot poetspads en doeken toe, er zijn ook speciale toolboxen voor autopoets bedrijven.

Zie hier de links wat er allemaal te koop is.

http://www.emm-automotive.com/Default.a ... ce40d1f5bd

 

Hier nog een link waar je kan zien dat ze veel materiaal hebben voor de particulier of voor de prof..

http://www.emm-automotive.com/Default.a ... 893568a3a0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geweldige onderbouwing... Ik zou hem zo kopen.

 

http://forum.carclean.nl/cc_postst5625/Preview-Polishing-Power-Pro900-rotary-by-Carcleannl.aspx

 

Let ook even op de naam van de topicstarter :mrgreen:

 

Als je dat nou meteen had gedaan...

 

gelukkig ben je ook niet zo vol van jezelf :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, een zak met lekkers uit de UK gehad........ :mrgreen:

 

8x 7" LC kompressor pads, oranje, wit en paars.

1x 6" LC backingplate

3x 4" sonus pads

1x 4" LC backingplate

 

Nu alleen die pro900 nog! (en de temperatuur hier een beetje omhoog)

post-5961-1423824241,2106_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden