Ga naar inhoud
  • 0

Aanpassen Touch Adapter


watikjebrom

Vraag

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik moet eventjes het internet afstruinen, ergens heb ik op een site gelezen dat de kleur instellingen niet aan te passen zijn.

 

Ik heb even gezocht, op het navigatiehelpsite forum. Daar wordt een topic gewijd aan de BT carkit van VW, in dit topic stelt idd iemand de vraag omtrent kleuren instelling veranderen. Ook hier is tot op heden nog geen antwoord op gegeven. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Leuk,

 

Ditzelfde vroeg ik mij ook af voor de GUI van de RNS510. Een skill zoals in een Audi bijvoorbeeld zou wel leuk zijn.

 

Dit kan wel, maar is niet eenvoudig. Je hebt hier de Vagcom voor nodig

 

 

Dat klopt. Met een VAG-Com kan je kleuren en opstart logo veranderen van de RNS510.

o.a. de Golf GTI en de Skoda hebben een ander opstart logo en kleuren instelling. (althans dat was zo....)

 

Misschien kan je met een software update van de touch adapter wel andere kleureninstellingen kiezen.

Hoe en waar je de touch adapter kan laten updaten weet ik niet precies, maar het kan wel.

 

De Duitse leverancier waar ik mijn touch adapter heb gekocht kon me helaas nog niet verder helpen en wist dus nog niet hoe je op de touch adapter andere kleuren kunt selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey,

 

Ik heb een Passat uit 2007 met een rns 510 en ga er een multistuur van 2010 inbouwen.

Ik heb een standaard carkit van VW waar de nokia 6020/6021 in gaat, omdat ik die niet gebruik.

Wil ik nu de Originele VW Touchscreen Bluetooth inbouwen.

Kan dat wel dat is de vraag?....

 

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat kan, als je een premium module inbouwt. - Dat is heel simpel : module wisselen, antennestekker van de houder verlengen naar de module - die kabel is te koop bij de dealer- en ok! Dan kan je alles bedienen van het touchscreen van de RNS, en van het stuur. Als je grote MFA hebt kan je ook SMS'en op de boordcomputer lezen, je telefoonboek raadplegen, enz...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden