Ga naar inhoud

Dakreling missing


comfortcruiser

Aanbevolen berichten

Hi Cruisers,

 

Vandaag ff aan het klooien geweest met de " nieuwe " aanwinst...

Interieur en luchtfilter vervangen en van binnen ff uit gezogen, twas redelijk weer.

 

Tot m`n verbazing zag ik dat in de rechter "dakgoot" waar een soort strip inzit pleitte is :cry:

 

Bij m`n vorige Passat zat tie strip los en heb ik deze gelymt maar er nu ben ik er dus gewoon 1 kwijt.

Heeft iemand enig idee wat het onderdeel nummer is van z`on strip en wat het eventueel kost?

 

Greetz Comfortcruiser

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
je kan denk ik beter even langs de sloop

 

deze dingen zijn nieuw best prijzig, bovendien moet hij dan nog op kleur gespoten worden

 

Gister ff langs de lokale sloop geweest...

Helaas staat er er geen Passat Variant, ik hou me nog steeds aanbevolen als iemand er 1-tje tegen het lijf loopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ooit al eens voor 'n collega z'n 3bg variant aan het zoeken geweest, was toen ook een ramp om aan te komen, dus ik ben bang dat je het nog een tijdje zonder moet stellen.

 

Als je 'm hebt kun je in plaats van lijm beter van bison een dubbelzijdige plakstrip halen. Die is speciaal voor strips op auto's en caravans. Mocht het ooit nodig zijn, dan kun je zonder schade de strip nog verwijderen.

Is in de gemiddelde bouwmarkt verkrijgbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn die strips ook in chroom te krijgen.

 

Ik ben ze ergens tegen gekomen maar kan niet meer vinden waar.

Ik heb toen nog tegen een vriend gezegd: "Waarom zou je in godsnaam die dingen willen vervangen !"

En nu nog geen weekje later lees ik dit :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden