Ga naar inhoud
  • 0

binnen 30.000km grote beurt?!?


Fopperr

Vraag

Mijn auto heeft bij 50.000 km een grote beurt gehad.

Nu zie ik dat mijn boordcomputer aangeeft dat hij bij een km-stand van 67.000, over 6200km een beurt nodig heeft. m.a.w. 73.200km. Dat is net 23.000km.....

Ik weet niet of ze de boordcomputer gereset hebben of de juiste km's ingevoerd. Maar dit is toch raar? Kleine beurtjes zouden niet meer nodig zijn, alleen grote toch? Om de 60.000km?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

hoi Fopper,

 

klopt bij mij ook nooit iets van, auto gekocht bij 60.000, garage vertelde mij (en staat op in de auto geschreven) volgende beurt bij 90, staat nu op 68000 en de interval geeft nu aan dat ik over 9000 al voor een beurt moet. Ik ga er net als dat ik nu altijd al gedaan heb gewoon tussenin zitten. 20 -22000 voor beurt. Volgens mij kun je die 30k nooit halen, ook ik rijd bijna alleen maar afstanden van 45 km of meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hoezo eigenlijk 15k? Omdat je de standaard interval te weinig vindt? Of omdat je merkt aan de auto dat hij dit gewoon fijner vindt en hij lekkerder loopt.

 

Ik rij zelf wel redelijk veel... 45k maar houd de beurten aan de de computer aangeven. Volgens de dealer is dat het belangrijkste... maar de dealer, begin daar sowieso wat meer aan te twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden