Ga naar inhoud

VW-logo vervangen op stuur?


Styx

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Vandaag heb ik een lederen 3-spaaksstuur uit '03 met airbag gekocht. In zeer goede staat. Vaak zie je bij tweedehands-exemplaren veel slijtsporen. Voor een prijs van 160 euro incl. airbag vond ik dit geen gekke prijs. Eén ding was er op aan te merken, het VW-logo heeft een klein krasje. Eigenlijk niet noemenswaardig, maar goed ik ben een "ant-f*cker".

 

Nou vroeg ik me af of dit überhaubt te vervangen is, en zo ja, hoe?

 

Mvg,

 

Martijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook een keer geprobeerd, maar vraag mij af of het wel een sticker is??

Heb het gedaan met een klein schroevendraaiertje, maar heb er spijt van, zit nu een beschadiging aan de zijkant.

Het lijkt net of het zacht metaal is, dus niet zo eenvoudig als dat het lijkt!!! :(

 

Hmm. Maar had je ook al een nieuw logo? Kon je daar niet uit opmaken wat de beste manier van verwijderen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Volgens mij zit deze in de deksel van de airbag bevestigd. Als je het logo wil vernieuwen moet je de hele airbag vernieuwen.

 

Hm, dit zou fokt up zijn. :(

Beetje lam van de heren constructeurs, maar ja...

Bedankt voor de reactie's.

 

Edit:

volgens onderstaand plaatje zitten ze er doorheen en dan gebogen.

Maar dan de volgende vraag: hoe krijg ik heel die abdeckung eraf?

 

!Bm!I,9QBmk~$(KGrHqQOKjgEtlc,7SJQBLeBqjenjw~~_3.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm onderaan lijkt pinnetjes te zitten, 4 stuks? Dus misschien van de bovenkant voorzichtig trekken? Ik zie geen schroefgaten volgens mij..

Anders gewoon ff naar de VW dealer rijden en de werkplaats in lopen, daar willen ze je vaak wel effe vertellen of voordoen hoe het moet, heb je de minste kans op schade :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden