Ga naar inhoud
  • 0

modje update /usa rem diode


Marcel van Es

Vraag

Hoi een rondje het noorden :embarassed:

Ik ben gisteren ochtend om 0300 uur uit mijn bed gegaan om 0345 uur naar het hoge noorden te gaan, naar Ydwer die voor mij, de mod Rem lichten in mekaar gesleuteld hebt, ben hem daar erg dankbaar voor. :thumb:

De heenreis verliep erg posentief geen tegenslagen met het weer gehad.

Ja ook voor Ydwer was het vroeg opstaan ik zou er om 0700 uur staan volgens afspraak, het is iets eerder geworden :embarassed: ik heb nu eenmaal die afwijking dat ik graag op tijd komt, 1 kwartiertje eerder dan afgesproken stond ik bij hem op de oprit.

Alles verliep naar wens en het zit er in.

Bedankt hiervoor, ook het ontbijt was erg lekker.

Ben wel vergeten om een foto's te maken van het resultaat :angry:

 

Ik zou ook nog even bij Jeroen aan kloppen, om eens te zien hoe hij de uitlaaten aan 2 kanten heeft vast gezet ziet er erg goed uit Jeroen, dus daar ook nog even een bakkie koffie gedronken.

 

Toen op weg gegaan naar Matthijs dat was echt een ramp ik stelde mijn navi in en volgde de aanwijssing op die de belgiesche stem zei :lol: denk dat ik zo;n 50 km niet harder dan 30 km gereden hebt het was 1 massa wit wat je zag, je zag de midden lijn niet meer op het wegdek dat vond ik best wel kloteom eerlijk te zijn. Hellmaal binnendoor, op somige stukken leek het wel of er niet gestrooit was :cry::angry:

29fdn5c.jpg

Eenmaal op de snelweg reed al het verkeer op de meest rechtsche baan, niet harder dan 60 km ik ging toch maar eens proberen om de linker baan te nemen, het ging prima ook nog even geremd om te kijken of ik wel grip hebt, niets aan het handje, ik heb de rest van de weg alleen maar links gereden.

Mathijs zou voor mij de sieruitlaatpijp er op zetten, het is Matthijs gelukt het er op te zetten, het resultaat ziet er best goed uit, het moet alleen nog even aangesloten worden op de uitlaat demper, ook dat gaat Matthijs voor me oplossen zodra hij een brug heeft.

Ik hoop wel dat het dit jaar zal gebeuren :mrgreen:

k4wdgp.jpg

s65chw.jpg

okxwfo.jpg

2uoid5g.jpg

2qswh9z.jpg

4hb8rt.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
ook dat gaat Matthijs voor me oplossen zodra hij een brug heeft.

Ik hoop wel dat het dit jaar zal gebeuren

 

Dat weet ik wel zeker, heb de brug nl vorige week al gekocht.. nu nog ff wachten op wat beter weer om hem op te halen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
erg mooi marcel!laat je het het pijpje achter de bumper naar de andere kant lopen zodat ze aan beide kanten werken?

 

Dat gaat inderdaad wel gebeuren bij Matthijs, het wachten is op de brug, zoals je kunt lezen bij Matthijs zijn bericht heeft die die al aangeschaft dus denk dat het niet lang op zich zal wachten.

I hope so :mrgreen:

Want het is toch vele malen een beter gezicht

 

.

ziet erg mooie uit de uitlaat mod :thumb:

en met de diode rem mod heb je nu een bulp licht achter je :mrgreen:

grt ydwer

 

Dat is inderdaad zo de mensen schrikken zich rot en trappen gelijk op de rem zodat ik er geen last van hebt. :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ziet er goed uit Marcel! en je hebt lekker wat KM's kunnen toeren zo!

lijkt wel een elfsteden tocht met de Passat die je gehad hebt :lol:

Ps: zou je niet even je kenteken wegpoetsen? je weet nooit wie er mee kijken

 

Hoi Danny

Als ik dat nu nog moet doen na miss wel 1000 foto's, die er inmiddels hier en daar op forums zijn geplaats.

Ik maak mij daar niet zo heel druk om, met de sleutel erbij kom je nog geen meter voor uit, sterker nog dan start ie niet eens + ik heb er ook sensoren in zitten bij het minste geringste gaat er een serene van de amerikaanse politie af, 150 decibel daar wordt ik wel wakker van :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ziet er goed uit Marcel! en je hebt lekker wat KM's kunnen toeren zo!

lijkt wel een elfsteden tocht met de Passat die je gehad hebt :lol:

Ps: zou je niet even je kenteken wegpoetsen? je weet nooit wie er mee kijken

 

Hoi Danny

Als ik dat nu nog moet doen na miss wel 1000 foto's, die er inmiddels hier en daar op forums zijn geplaats.

Ik maak mij daar niet zo heel druk om, met de sleutel erbij kom je nog geen meter voor uit, sterker nog dan start ie niet eens + ik heb er ook sensoren in zitten bij het minste geringste gaat er een serene van de amerikaanse politie af, 150 decibel daar wordt ik wel wakker van :mrgreen:

Haha perfect! goed geregeld. dan hoef jij je nergens zorgen over te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
erg mooi marcel!laat je het het pijpje achter de bumper naar de andere kant lopen zodat ze aan beide kanten werken?

 

Dat gaat inderdaad wel gebeuren bij Matthijs, het wachten is op de brug, zoals je kunt lezen bij Matthijs zijn bericht heeft die die al aangeschaft dus denk dat het niet lang op zich zal wachten.

I hope so :mrgreen:

Want het is toch vele malen een beter gezicht

de brug is er al. nu de rest nog :mrgreen: mijn oom was er vanavond ook nog ff maar tis idd erg mooi om 4 rokende pijpjes achter de passat te zien. bij mijn passat kon het helaas niet achter de bumper langs vanwege de trekhaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
erg mooi marcel!laat je het het pijpje achter de bumper naar de andere kant lopen zodat ze aan beide kanten werken?

 

Dat gaat inderdaad wel gebeuren bij Matthijs, het wachten is op de brug, zoals je kunt lezen bij Matthijs zijn bericht heeft die die al aangeschaft dus denk dat het niet lang op zich zal wachten.

I hope so :mrgreen:

Want het is toch vele malen een beter gezicht

de brug is er al. nu de rest nog :mrgreen: mijn oom was er vanavond ook nog ff maar tis idd erg mooi om 4 rokende pijpjes achter de passat te zien. bij mijn passat kon het helaas niet achter de bumper langs vanwege de trekhaak.

 

alles is mogelijk,als je maar wild

en juiste man weet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Dat gaat inderdaad wel gebeuren bij Matthijs, het wachten is op de brug, zoals je kunt lezen bij Matthijs zijn bericht heeft die die al aangeschaft dus denk dat het niet lang op zich zal wachten.

I hope so :mrgreen:

Want het is toch vele malen een beter gezicht

de brug is er al. nu de rest nog :mrgreen: mijn oom was er vanavond ook nog ff maar tis idd erg mooi om 4 rokende pijpjes achter de passat te zien. bij mijn passat kon het helaas niet achter de bumper langs vanwege de trekhaak.

 

alles is mogelijk,als je maar wild

en juiste man weet..

bij mij expassat loopt ie onder de wielbak door naar rechts zodat ze ook alle 4 werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden