Ga naar inhoud

  • 0

Bieg Mod 3C


Mocca CB

Vraag

Hoi....

 

In diverse topics heb ik al verschillende 3C's voorbij zien komen met de supergave Bieg Mod.

Kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat, en of dit eenvoudig zelf te doen is? :?:

 

Ik heb natuurlijk al aparte zwart geglazuurde US achterlichten met rode knippers en rode zijmarkering, maar een Bieg Mod erbij zou de set wel helemaal af maken.... 8-)

 

IMG_5348.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 812
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Pfff heb het allemaal even doorgelezen. Het installeren van de leds zal me geen problemen gaan geven. Het aansluiten van de lampen unit is echter een ander verhaal. Ik kan daar namelijk niet zoveel over vinden. Ik zag ook dat je bij een volledige bieg mod de draden doorknipt van de mistlampen ???

Wellicht anders toch maar eens een meeting organiseren met een stel liefhebbers die dit willen ? Ik heb hier wel een flinke tafel in de huiskamer staan hoor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik zal komen helpen bij het aansluiten in de wagens zelf , en het openbreken van de lampen kan ik ook al aardig .

en natuurlijkl wil ik deze mod ook wel zelf in de auto , dan kan ik het eerst een paar keer verkloten in andermans wagen :mrgreen::mrgreen:

nee serieus we gaan wel de nodige zaken bijeen moeten zoeken zoals bison lijm , kabel , ledjes en de weerstanden , en ik heb nog een extra set achterlichten , voor in het geval dat ... :embarassed::embarassed::twisted:

alleen iemand die met de vag com overweg kan hebben we nog niet :cry::cry: .

laat maar iets weten

kan ook de nodige werwarmde ruimte aanbieden met auto brug en soldeer bank etc etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Betreffende locatie gewoon iets zoeken waar plek is en wat centraal ligt voor alle leden. Soldeerbouten kun je altijd mee nemen en een brug is niet echt noodzakelijk. De ledjes bestel ik zelf via de site die al eens gegeven is in Duitsland. Feit is wel dat dit een stukje vooruit gepland moet worden zodat iedereen voor zijn spullen kan zorgen. Guy, kan jij niet een meeting topic maken met alle gegevens ? Jij weet er toch het meeste vanaf denk ik. Dan weten we ook wie het allemaal wil, wat we moeten verrekenen en wie het centraalst woont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

er kruipt hier toch bijna geen geld in ik denk dat je met 10 euro al gedient bent voor deze mod .

ik zal eens een horde ledjes bestellen direct genoeg voor iedereen .

en lijm heb ik ook nog en kabel heb ik ook nog , ge moet alleen nog u eigen meebrengen

en weerstanden breng ik mee van de markt daar staat er een die weerstanden verkoopt 10 ohm als ik goed gelezen heb .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@geani ooh.. van Belgie.. :arrow: Guyke ook geloof ik zo :lol:

 

Maar interessant is dan welke problemen jij had ! Zodat wij die niet ook hebben.

 

verder:

Ligt eraan hoe we dit gaan plannen, maar anders heeft Guyke wel een goed punt met VERWARMDE ruimte.. Diegene die er 31 dec. bij waren weten wel waarom denk ik zo :|

 

Extra set achterlichten heb ik ook nog, (tenminste zolang joost die van mij niet weghaald op een donkere nacht..) verder het fabriceren en aansluiten, dat lukt me ook wel, als we maar precies weten hoe!

 

Wat ik bij de post over hoe te maken vreemd vind dat er 2 achteruitrijlichten gemaakt worden, is mij nog niet duidelijk waarom.. en waar dan het mistlicht heen verhuist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

eric ik denk dat het mistlicht verhuist naar de binneste ring van buitenste lampen die nu aangaan als men het licht aan doet

door de bieg mod gaan die niet meer aan en kunnen die worden gebruikt voor mistlampen

een enkel probleem is echter men zit met een rood en een wit glas in de binne ste lamp en iedereen besteld maar engelse lichten maar als men gewoon een extra lamp koopt kan daar de witte binneste unit uit gehaald worden en die vervangt de rode , de lampen moeten toch opengedaan worden voor de bieg mod ik heb het allesinds zo al geprobeert en die lampen zijn demonteerbaar ook het witte glaasje kan overgezet worden :D

maar daar kowen we wel uit

de juiste stralings hoek en de juiste leds dat wist ik al had me al eens verdiept in de bieg mod 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

anton voor u gaat het echt een koud kunstje zijn gij hebt namelijk al de weerstand er in zitten , die voor de nummerplaatverlichting en daar kan dan ook de stroom afgenomen worden voor de leds in de binne ring .

ik wil ook geen 2 achteruit rij lichten maar wel die 2 witte glaasjes in de binneste lampunits , ik ga er dan achteraf 2 witte ledlampen in bouwen 1 die wit is en wit blijft schijnen voor het achteruitrijlicht en 1 die wit is maar toch rood schijnt voor het mistlicht .

maar dan moet ik voor elk van die lampen een weerstand bij plaatsen , en dat is ook niet het ergste 8-)

ik ga me er al eens aan wagen dan weet ik hoe het moet als ik het bij de andere passaten ga doen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je dan meteen effe de kosten vermeld van die glaasjes etc. Dan kunnen we dat in de KB opnemen zodat de leden weten wat het ongeveer kost. Tijdens de meeting maken we dan nogmaals wel een nieuwe KB met begrijpelijke stap voor stap beelden. Zo ook van vag com via print screens of een foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey Eric heb nog geen tijd gehad om langs te komen........hihihi :mrgreen:

2 achteruitrijlichten hoeft voor mij ook niet zo.

 

Is er eigenlijk onder de huidige biegmode gebruikers iets bekend over het gebruik over een langere periode ?

Storingen/APk/contact met onze grote vrienden (poiltie) of verloopt alles voorspoedig ?

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben ook wel geintereseerd om dit in 'groep' te doen, ben namelijk niet zo heel handig in dit soort dingen :roll::roll:

 

Het enigste waar ik mee zit is dat je dan vocht kan krijgen in je achterlichten, en als er één ding is waar ik echt van huiver aan een mooie wagen is vocht in voor of achterlichten, en heb spijtig genoeg al met een ex bieg modder ( heeft zijn set hier onlangs nog verkocht) gepb en hij had idd vocht in de achterlichten...

 

 

Maar anders count me in :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden