Ga naar inhoud

De Passat gaat op de schop....


Mocca CB

Aanbevolen berichten

Hoi....

 

De komende weken ga ik ff flink werk verrichten aan mijn 3C Variant.

Hierbij alvast een paar plannen...

 

- Plaatsen van donker geglazuurde US achterlichten, zie foto... (done, zie pagina 2)

- Plaatsen van Sportline interieur... (eindelijk weer sportstoelen :D )

- Dakspoiler in kleur spuiten en monteren..

- Alle lelijke gele halogeenlampjes in interieur en rondom zijn vervangen door witte SMD's...

- 30mm Merwede verlagingsveren laten monteren...

- Heb nog een voorspoiler liggen in de nieuwe Audi S-Look, maar ben daar nog niet echt wild van...

- Steenslaghoes besteld voor de lange afstanden...

- In maart komen de nieuwe wielen binnen... zie foto :D

- Emblemen verwijderen van de klep...

 

!Bdy!z3gBWk~$(KGrHqUH-D8ErGWvg!9(BK6clk2Ydw~~_12.JPG

Maestro.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

mooie plannen :thumb: achterlichten zien er goed uit maar krijg je daar geen gedoe mee? velgen zijn ook mooi. hoeveel inch en J?

 

Ach ben niet zo bang voor die lampen, de lichtopbrengst is prima. Ze zijn niet gespoten, maar geglazuurd voor betere lichtdoorlaat. De wielen zijn 19x8.5 met gepolijste rand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooie plannen :thumb: achterlichten zien er goed uit maar krijg je daar geen gedoe mee? velgen zijn ook mooi. hoeveel inch en J?

 

Ach ben niet zo bang voor die lampen, de lichtopbrengst is prima. Ze zijn niet gespoten, maar geglazuurd voor betere lichtdoorlaat. De wielen zijn 19x8.5 met gepolijste rand.

als ze genoeg licht doorlaten zal het weinig problemen geven denk ik. 19x8.5 zijn mooie maten voor een paar velgen. laat het nieuwe seizoen maar beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle plannen zien er goed uit, behalve voor die bumper ben ik ook niet zo voor, ik zou de passat optisch niet teveel veranderen na deze metamorfose, het moet een klassewagen blijven en geen foorbak he :? , velgen en en verlaging meer heeft zon wagen op zich niet nodig, niet teveel bumpers ed aan veranderen... :wink:

 

keep up the good work :cool2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto zal er zeker van op knappen vooral de velgen die er nu inzitten kan echt niet op zo,n klasse bak.

Verlagingsveren van dat merk zegt me niks is hier ook enige info over moet mijn passie nl ook nog verlagen.

 

Merwede Springs is de grootste verenfabrikant van Nederland... dus gewoon van eigen bodem. Ze leveren niet onder eigen merknaam, maar diverse grote merken komen uit hun fabriek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed die mod lijst van je!!! :thumb:

Mag ik vragen waar je die achterlichten vandaan hebt? daar ben ik wel heel benieuwd naar. Ik heb zo'n setje ook willen kopen voor mijn BG. ze zien er heel goed uit iig!

 

De achterlichten heb ik gekocht op Ebay van een particulier. Hij had ze voor een beursauto laten maken, maar zijn in Duitsland wel verboden, dus daarom na de beurs te koop aangeboden.

 

Maar op Ebay staat ook een firma die ze aanbiedt voor heel veel auto's. Erg mooi...

Volgens mij komen mijn lampen hier ook vandaan, check de link...

http://stores.shop.ebay.de/car-lights-tuning__W0QQ_armrsZ1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed die mod lijst van je!!! :thumb:

Mag ik vragen waar je die achterlichten vandaan hebt? daar ben ik wel heel benieuwd naar. Ik heb zo'n setje ook willen kopen voor mijn BG. ze zien er heel goed uit iig!

 

De achterlichten heb ik gekocht op Ebay van een particulier. Hij had ze voor een beursauto laten maken, maar zijn in Duitsland wel verboden, dus daarom na de beurs te koop aangeboden.

 

Maar op Ebay staat ook een firma die ze aanbiedt voor heel veel auto's. Erg mooi...

Volgens mij komen mijn lampen hier ook vandaan, check de link...

http://stores.shop.ebay.de/car-lights-tuning__W0QQ_armrsZ1

 

Ahaa dat zijn inderdaad dezelfde als die ik toen gezien heb. er was toen een bieding voor de 3bg versies.die heb ik verloren :( ben benieuwd naar je foto's als ze erin zitten. is misschien nog iets om over na te denken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat goed!

 

Maar lichtopbrengst lijkt me niet zo heel goed, of is dit gezichtsbedrog?

Hoop dat je geen problemen krijgt met oom agent. :wink:

 

Lichtopbrengst is overdag wellicht iets gedimt, maar 's avonds zijn ze goed fel en verwacht dus ook geen problemen.

Ik moet zelf nog wel ff wennen aan de looks (wellicht iets te donker i.c.m. carrosseriekleur) en aan de rode knippers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond het Sportline interieur geplaatst! Wat een verademing die sportstoelen i.p.v. de vlakke Comfortlines. :D:D

 

Het werk viel me reuze mee. In een dik uurtje had ik beide stoelen en de achterbank al vervangen. De deurpanelen en armsteun heb ik eerst laten zitten, omdat daar bijna geen kleurverschil in zit. Maar dit wil ik nog wel even bij goed daglicht nogmaals controleren....

 

P.S. Als iemand nog op zoek is naar een Comfortline Business interieur met deurpanelen, armsteun en zelfs de airbags er nog in... je weet me te vinden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden