Peter-GS Geplaatst 11 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 11 juni, 2006 Heb een eenvoudige vraag, Over een poosje ga ik een Passat kopen. Een 19 Diesel wellicht de 110 pK versie. Aangezien ik met enige regelmaat, behoorlijk at kilo''s mee moet nemen overweeg ik load adjusters te laten monteren, alleen achter. Gewoon een setje zware veren, dan hangt hij niet zo in de kont. Daarnaast vind ikhet een mooier gezicht, als je auto, wat hoger op de achterpoten staat. Zijn die dingen duur??? En heeft het echt zin?? Graag jullie reactie!!! Forum, alvast bedankt
Vdub Geplaatst 11 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 11 juni, 2006 ehm... mooier als ie hoger op de poten staat? Je kunt misschien gewoon hulpveren monteren, deze zijn naar mijn weten zeker niet duurder dan een setje verlagingsveren, dus hooguit 100 euro.. En het heeft zeker zin.
Peter-GS Geplaatst 11 juni, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 11 juni, 2006 Ja, dank je wel. Het gaat mij alleen om de achterzijde. Tja, die van jouw is helemaal laag, is ook mooi. Maar voor mij geheel onpraktisch, ik ben zo de bumper kwijt. Hulpveren moeten dus de truk gaan doen, gaat wel lukken!!
4emotionV6 Geplaatst 11 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 11 juni, 2006 ik rij zakelijk met een passat variant tdi met zwaardere achterveren en dit werkt prima. Ik heb meestal zo'n 100kg extra gewicht achterin en ik moet zeggen dat de auto beladen beter op de weg ligt dan leeg. Ook op vakantie met de caravan is het ideaal, de zware spullen achterin de kofferbak.......de caravan erachter en toch een mooie rechte auto.
jos_br Geplaatst 11 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 11 juni, 2006 Er zijn inderdaad gewoon verzwaarde veren voor de passat leverbaar. Het mooie is dat de auto leeg niet zo hoog staat zoals bij bijv. hulpveren. Jos.
Vdub Geplaatst 11 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 11 juni, 2006 schreef jos_br: Er zijn inderdaad gewoon verzwaarde veren voor de passat leverbaar. Het mooie is dat de auto leeg niet zo hoog staat zoals bij bijv. hulpveren. Jos. Deze persoon wil er juist een CrossPassat van maken...
sequence Geplaatst 12 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 juni, 2006 Tja we zijn niet allemaal buikschuivers...
jos_br Geplaatst 12 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 juni, 2006 Een auto die te ver voorover ligt raakt nog eerder de drempels. Jos.
Peter-GS Geplaatst 18 juni, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 18 juni, 2006 Ook een goedbruikbaar verhaal van 4emotionV6. Waarschijnlijk zullen het wel hulpveren gaan worden. Als hij iets om hoogkomt is het goed. Het moet niet teveel worden. Ik wil slecht alleen wat een de achter kant doen. Groeten en bedankt voorzover!!
elkoubie Geplaatst 31 mei, 2007 Rapporteer Geplaatst 31 mei, 2007 ik heb nog een setje hulpveren van een passat variant liggen voor 60 euro ik hoor het wel als het wat voor je is groeten
ron.s Geplaatst 31 mei, 2007 Rapporteer Geplaatst 31 mei, 2007 Hmm..ik hang ook gewoon een caravan achter de mijne (40/40 verlaagd)
Aanbevolen berichten