Ga naar inhoud

Zomer voorbij maar auto onder de zonnebrandcreme!


QFSI

Aanbevolen berichten

Op de zijkant van mijn auto staat de hand van mijn dochter. Met wassen gaat het er niet van af. Ik weet bijna zeker dat het vlekken zijn van zonnebrand creme. Op de deurgrepen zitten ook van die zelfde vlekken. Iemand een idee hoe ik die kan wegpoetsen o.i.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Update handje; Zo, lang niet op het forum geweest. Een beetje druk gehad e.d.

Ik heb van de week eindelijk de hand eraf gekregen. Eerst even met dreft geprobeerd maar dat ging niet. Omdat ik mijn andere auto wilde poetsen heb ik van de week een fles poetsmiddel gehaald van Autoglym. Het heet iets van resin polish geloof ik. En daarmee was de hand er zo af. Gelijk ook alle andere vlekken onder handen genomen. Nu is de passat weer zonnebrandvlek vrij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dus je hebt bijna een jaar met een handje op je auto gereden . aan de datum te zien duurde het wel lang voor dat het er af was. :mrgreen:

 

Update handje; Zo, lang niet op het forum geweest. Een beetje druk gehad e.d.

Ik heb van de week eindelijk de hand eraf gekregen. Eerst even met dreft geprobeerd maar dat ging niet. Omdat ik mijn andere auto wilde poetsen heb ik van de week een fles poetsmiddel gehaald van Autoglym. Het heet iets van resin polish geloof ik. En daarmee was de hand er zo af. Gelijk ook alle andere vlekken onder handen genomen. Nu is de passat weer zonnebrandvlek vrij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden