QFSI Geplaatst 30 oktober, 2009 Rapporteer Geplaatst 30 oktober, 2009 Op de zijkant van mijn auto staat de hand van mijn dochter. Met wassen gaat het er niet van af. Ik weet bijna zeker dat het vlekken zijn van zonnebrand creme. Op de deurgrepen zitten ook van die zelfde vlekken. Iemand een idee hoe ik die kan wegpoetsen o.i.d.
Groovejunk Geplaatst 31 oktober, 2009 Rapporteer Geplaatst 31 oktober, 2009 Dat wordt polijsten denk ik. Heb je een foto?
Jee13 Geplaatst 31 oktober, 2009 Rapporteer Geplaatst 31 oktober, 2009 gewoon met een handmatig (licht) polijstmiddel bijv. SSR1, All in One, Scratch X
QFSI Geplaatst 31 oktober, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 31 oktober, 2009 Ok bedankt Jee. Nu ga ik dus even uitzoeken wat dat voor producten zijn. Ik ben een leek op poetsgebied. Maar in ieder geval bedankt.
Thunderflash Geplaatst 31 oktober, 2009 Rapporteer Geplaatst 31 oktober, 2009 Voor je aan de slag gaat met polijsten, probeer eens met dreft de handafdruk eraf te poetsen. Truukje van m'n vrouw.
QFSI Geplaatst 1 november, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 1 november, 2009 Ok, dreft ga ik ook proberen, bedankt.
billie Geplaatst 10 november, 2009 Rapporteer Geplaatst 10 november, 2009 Probeer eens met een zachte doek en een klein beetje wite tandpasta. Grt Ed
Texpert Geplaatst 11 november, 2009 Rapporteer Geplaatst 11 november, 2009 Maar dan niet ééntje met whitener, want die schuurt zo
Marcel van Es Geplaatst 23 december, 2009 Rapporteer Geplaatst 23 december, 2009 je kan ook een stukje schuur papier gebruiken korel 2500 met water afnemen:lol:
QFSI Geplaatst 4 augustus, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 4 augustus, 2010 Update handje; Zo, lang niet op het forum geweest. Een beetje druk gehad e.d. Ik heb van de week eindelijk de hand eraf gekregen. Eerst even met dreft geprobeerd maar dat ging niet. Omdat ik mijn andere auto wilde poetsen heb ik van de week een fles poetsmiddel gehaald van Autoglym. Het heet iets van resin polish geloof ik. En daarmee was de hand er zo af. Gelijk ook alle andere vlekken onder handen genomen. Nu is de passat weer zonnebrandvlek vrij!
Alain Geplaatst 5 augustus, 2010 Rapporteer Geplaatst 5 augustus, 2010 Zo dus je hebt bijna een jaar met een handje op je auto gereden . aan de datum te zien duurde het wel lang voor dat het er af was. Update handje; Zo, lang niet op het forum geweest. Een beetje druk gehad e.d. Ik heb van de week eindelijk de hand eraf gekregen. Eerst even met dreft geprobeerd maar dat ging niet. Omdat ik mijn andere auto wilde poetsen heb ik van de week een fles poetsmiddel gehaald van Autoglym. Het heet iets van resin polish geloof ik. En daarmee was de hand er zo af. Gelijk ook alle andere vlekken onder handen genomen. Nu is de passat weer zonnebrandvlek vrij!
Aanbevolen berichten