Ga naar inhoud
  • 0

abs regelapperaat stuk ??


4motionv6

Vraag

na vandaag mijn auto terug gehad van de dealer, kreeg ik te horen dat mijn auto niet echt veilig was om het maar vorzichtig te brengen.4500 euro aan reparatie kosten, :shock: daar schrok ik van, waarvan mijn remkleidingen het canvas naar de filisteinen was, ik had door me rem kunnen trappen :shock: , en wie weet wat er gebeurd zou zijn,net op tijd dus,heb mijn auto zo gekocht bij een handelaar die auto in en verkoopt, maar mijn vraag was dus bij de dealer zeggen ze dat mijn abs regelapperaat stuk is, dit kost mij daar 1500 euro, zou er ook iets anders kaduuk zijn en zijn er nog andere opties, graag uw hulp alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
@ arie zal er is op gaan letten maar me handrem lampje blijft ook branden @ alain, mag hopen dat het die richting wordt anders wordt het een duur geintje en anders auto verkopen wat me helemaal niet zint :(

 

 

Er zullen toch wel garages zijn die goedkoper zijn , neem eens een 2e opinie bij een andere garage..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je trapt zomaar niet door een leiding heen hoor.. en scheurtjes in de remleiding komt vaker voor, heb vandaag de mijne LV ook vervangen, ik wist al een tijdje dat hij niet helemaal mooi meer was..

 

Ik zou iig voor een 2nd opinion gaan want 4500 euro aan reparaties riekt naar oplichting, of ze willen je in een andere auto krijgen..

Abs regelapparaat kan vaak gerepareerd worden door o.a. ACTronics.

 

Wat was er nog meer defect/onveilig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ vdub ik zal het lijstje is opnoemen ik wou eigenlijk een jaarbuurt+ apk

koplampen + verstellers ( andere koplampen erin) apk afgekeurd

multi snaar aan vervanging toe schuren

auto was niet uitelezen radio demonteren( wat ze gedaan hebben)

rechter bovenste draagarm moet worden vervangen zit speling in (hoorde wel soms wat rammelen)

rem schijven+ blokken voor te dun (apk afgekeurd)

remslangen dan voor en achter ( laten vervangen beiden )496 euro

keering + klepdekselpakking + nokkenas pakking , en er lekt iets

onderplaat vervangen zit met tywraps vast

en als laatste abs regelapperaat

thnx voor jullie hulp boys

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de dealer ben ik helemaal klaar mee! ook nadat ik nog twee diepe kleine krasjes + meerdere ondiepe krasjes, zie topic gestolen en beschadigd , en ik heb deze auto net twee maanden en waar ik hem gekocht heb mochten zij mij nooit in deze staat weg laten rijden omdat deze auto zo "onveilig" was verklaard door de dealer, dus deze man gebelt, en hij zou kijken of we elkaar tegemoet konden komen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

aan je hele lijst is niks onveiligs aan hoor..

 

Gewoon wat zaken die aangepakt moeten worden..

 

Die lekkage kan nog wel een keer verholpen worden..

 

Remmen is normaal onderhoud..

Koplampen zijn o.a. via het forum/leden of ebay etc wel te verkrijgen

 

en anders kom je een dagje hier naar toe.. doen we al die punten samen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wordt maandag gebeld door die man, waar ik hem gekocht heb en hij zou in iedergeval de kosten van me remleidingen vergoeden, en kijken wat hij meer te melden heeft,liever dat ik het met jouw samen doe dan! ben ik er zelf ook nog is bij , en leer ik zelf ook nog is bij! ik hou je op de hoogte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nou jongens me auto staat nu al langer als een maand in kampen( bij de man waar ik me auto heb gekocht)(voor de apk) nu ik al twee keer heb gehoord hij is morgen klaar, en nog steeds niet klaar is ben ik het zat en wil ik me auto daar weghalen, mijn vraag is wordt je snel aangehouden als je zonder apk rijdt?? en zo ja wordt je auto dan in beslag genomen, krijg je hem dan nog terug ?

en mijn tweede vraag is weet iemand toevallig een zaak waar ze hem zonder gesleutel afmelden tegen een vergoeding alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
nou jongens me auto staat nu al langer als een maand in kampen( bij de man waar ik me auto heb gekocht)(voor de apk) nu ik al twee keer heb gehoord hij is morgen klaar, en nog steeds niet klaar is ben ik het zat en wil ik me auto daar weghalen, mijn vraag is wordt je snel aangehouden als je zonder apk rijdt?? en zo ja wordt je auto dan in beslag genomen, krijg je hem dan nog terug ?

en mijn tweede vraag is weet iemand toevallig een zaak waar ze hem zonder gesleutel afmelden tegen een vergoeding alvast bedankt!

 

 

ff over je 2e vraag

lijkt me geen oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee daar dacht ik ook aan toen ik m`n auto apk wilde keuren maar vond het niet echt 100% okay....vandaar dat ik dus opzoek ben gegaan naar abs module...

ooh ja ennuh als je abs module defect is krijg je ook in vag-com wielsensor fouten...

 

je garage kan liever de module eruit halen en opsturen naar actronics...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

beste passat rijders, nu me auto voor de 6 de week! bij een garage in kampen staat en elke dag hoor hij is morgen klaar en vervolgens is er weer wat aan de hand ben ik het goed zat aan het worden, mijn vraag is de storing zit in de rechter achterwiel, de sensor is vervangen, hoor nu al twee weken sensor dit sensor dat, en nu schijnt dat die storing komt door het abs pompje, klopt dit echter wel wat ie zegt, hoop dat jullie me wat meer duidelijkheid kunnen geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden