Ga naar inhoud
  • 0

Automaatolie laten vervangen vandaag


Marcel van Es

Vraag

Zo Passat rijd echt lekkerder lijkt het wel

Nu het filter en de olie vervangen is van de automaat.

Moest wel weer 2 uur wachten vanmorgen 09.00 uur afgesproken kom ik daar staat die hele grage nog vol met auto's zeker een stuk of 14 binnen.

Kortom duurde wel lang maar ben erg tevreden nu.

23 nov kleine burt laten uitvoeren.

winterbanden gaan er dit jaar denk ik niet om omdat ik nog mijn velgen moet doen velg randen schade verwijderen.

Als het lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Je automaat is toch pas gevuld met olie sinds je de reparatie heb laten doen. :roll:

 

Ik doe maar 1 keer per jaar een grote Beurt , dat moet genoeg zijn lijkt mij..

Hoi Alain

Dat is wel zo maar omdat ie geheel is gereviceert moet ie de eerste keer na 1500 km gedaan worden.

ik had er niet zo op gelet maar stond al op 2500km dus was echt nodig. :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je automaat is toch pas gevuld met olie sinds je de reparatie heb laten doen. :roll:

 

Ik doe maar 1 keer per jaar een grote Beurt , dat moet genoeg zijn lijkt mij..

Hoi Alain

Dat is wel zo maar omdat ie geheel is gereviceert moet ie de eerste keer na 1500 km gedaan worden.

ik had er niet zo op gelet maar stond al op 2500km dus was echt nodig. :embarassed:

 

 

Aha ok, eene rijd die nu prima, ik hoop voor jou dat die niet meer gek gaat doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat was het oordeel over de "oude" olie?

 

@ Quincy, het is circa 100 euro aan olie en nog geen uur werk. Wel een speciale procedure en "speciaal" gereedschap of gewoon gezond verstand voor nodig. let wel dat ze goede olie gebruiken, de bak is daar namelijk erg gevoelig voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat was het oordeel over de "oude" olie?

 

@ Quincy, het is circa 100 euro aan olie en nog geen uur werk. Wel een speciale procedure en "speciaal" gereedschap of gewoon gezond verstand voor nodig. let wel dat ze goede olie gebruiken, de bak is daar namelijk erg gevoelig voor.

 

Dat valt me nog mee moet ik eerlijk zeggen, ik hoorde allemaal horrorbedragen van rond de 1000 euro omdat je halve wagen gestript zou moeten worden etc :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat was het oordeel over de "oude" olie?

 

@ Quincy, het is circa 100 euro aan olie en nog geen uur werk. Wel een speciale procedure en "speciaal" gereedschap of gewoon gezond verstand voor nodig. let wel dat ze goede olie gebruiken, de bak is daar namelijk erg gevoelig voor.

 

Dat valt me nog mee moet ik eerlijk zeggen, ik hoorde allemaal horrorbedragen van rond de 1000 euro omdat je halve wagen gestript zou moeten worden etc :shock:

 

How, vroeg je voor olie verversen of voor automaat revisie? Dat laatste is wel iets meer werk ja, maar halve wagen strippen is ook weer overdreven. Daar weet ik verder geen prijzen van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden