Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Is er iets te doen tegen verweerde chroomlijsten die om de zijruiten zitten?? Als je ze goed bekijkt lijkt het alsof er kalkdruppels op zitten, maar ik krijg ze met een cleaner o.i.d. niet weg. Iemand tips??

Grtz, Tex

Geplaatst
Even zoek gebruiken, is al wel eens wat over geschreven. Zijn namelijk wel speciale middelen voor.

Edit: Blue B gone, van Smartwax.

Die heb ik ook, maar moet eerlijkz eggen dat ik het niet volledig wegkrijg. Minder wordt het wel, maar weg is een groot woord.

• 4 months later...
Geplaatst

Ik weet niet of het echt werkt maar heb gehoord dat het ook met een hete fohn moet lukken.

Is me alleen maar verteld dus weet niet of het echt werkt.

Geplaatst

Ik zag tot mijn stomme verbazing vandaag bij het wassen dat mijn lijsten ook aardig verweerd zijn. Ik heb het weer helemaal netjes gekregen met ScratchX 2.0 van Meguiars. De letters achterop de kofferbak heb ik niet helemaal goed meer gekregen. Valt me toch tegen van VW.....

Geplaatst

letters moeten er toch af :mrgreen:

indien verontreiniging onder de blanke lak van chroomstrip zit, doe je er helemaal niets aan

anders kan het met scratch X, m83 op machine, ander polijstmiddel of metaalpolishes

• 4 months later...
Geplaatst

Een beetje late reactie maar misschien hebben jullie er wat aan.

Ik gebruik Autosol metaalpoets en ben er erg tevreden over en het is op brengenmet een beetje druk en dan uit poetsen,daarna zet ik het in de was en klaar is het voor een tijdje.

Succes ermee.

Goeten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden