Ga naar inhoud
  • 0

Car-Pal


Wiekolino

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Wiekolino,

Ik heb die Car-Pal ook gezien, je kan precies hetzelfde als met een laptop, instellingen veranderen, uitlezen van fouten en een testuitdraaimaken met vag-scope.

Alleen ik ben zelf niet zo gek op bluetooth verbinding aan mijn auto, je weet niet wie er op dat moment ook aan het zoeken zijn op bluetoothapparaat, denk aan laptop, PDA's.

Ik heb op een groot kantoor gezeten en er waren een paar mensen die aan het zoeken waren wie er online waren met hun telefoon, PDA, of laptop en haalde gewoon mp3tjes, en dat soort shit op van andere.

Maar als je denkt dat het wel losloopt, gewoon doen.

 

Maar ik moet wel zeggen dat ik het een mooie maar dure optie vindt.

 

greetz,

 

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als ik het zo zie is het enige voordeel dat je geen draadje hebt lopen van stekker tot laptop.

 

Verder niks toch?

 

Dat ding kun je toch niet lang (lees: altijd) laten zitten in het stopcontact op de middenconsole of onder je dashboard lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zit er constant spanning op het stopcontact in het middenconsole?

 

Want als dat zo is ,en je laat de Car-Pal erin dan blijft hij contstant zenden.

Kun je ook de olietemperatuur ermee uitlezen?

 

Met een laptop laat je zo'n ding natuurlijk niet constant erin maar met een PDA zakformaat kun je allles eventueel laten zitten.

 

Ik heb ook nog geen idee hoeveel plaats de Car-Pal in beslag neemt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja er zit constant spanning op je OBD, je kan ook logs maken met je vag-com, en dit kan je alleen rijdend doen.

Je kan zoals ik heb begrepen heb: Temperatuur van de brandstof, luchtinlaat en koelvloeistof.

Olie temp zou ik niet weten onder welk kanaal die zou zitten.

Kijk maar op VAG Scope

Hoeveel plaats die inbeslag neemt kan ik niet zo zeggen maar alleen de stekker die er bij mij aan zit is ongeveer 5 cm lang en zelfde breedte als de stekker uitgang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden