Ga naar inhoud
  • 0

wielslotsleutel kwijt!!!


Sander de Vet

Vraag

Zal je altijd zien, ga ik wielen wassen, weet ik het altijd te vinden, nu MOETEN de banden vervangen, wielslotsleutel weg...

Hele auto overhoop, huis overhoop, noem maar op, gewoon WEG!!

 

Nummer van de sleutel heb ik wel genoteerd... in m'n vorige telefoon... dus daar heb ik ook niks aan!!

 

HEEELLLLUUUPPP!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou net terug van de garage vanmiddag en wat denk je? De eigenaar van de garage heeft zelf een paar dopsleutels kapotgerost op die sloten, maar ze zijn er wel van af!

Is echt een rotmaat die ik had, bijna niet normaal te kraken zeg maar!

Maar toch zijn ze er nu af, voor € 50,--! Nou dat kostte dat setje sloten ook ongeveer dus jah...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooi dat ze los zijn.

 

Heb het laatst ook bij een golf 4 gehad van een kennis. Ongeveer dezelfde sloten en daar heb ik een smalle lange dop 14 ingeslagen. Binnen 4 minuten waren ze los. (Had ik ze wel zelf netjes de vorige keer op moment gezet)

 

Dan moet je wel even slikken als het zo makkelijk gaat, want dan kunnen degene die het niet zo goed met je voor hebben dit ook. :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja inderdaad, maar goed over het algemeen gezien jatten ze niet zo snel wielen meer, zelfs dieven worden lui! Die slaan liever een raampje in met zo'n hamertje, pakken de buit en gaan weer naar huis.

Of ze jatten des noods de hele auto, maar om nou helemaal die wagen omhoog te krikken, bouten los te trekken, wielen eraf te halen, in een busje leggen, auto weer op blokjes zetten, het zet geen zoden aan de dijk meer!

 

Om even in die mood te blijven:

 

n502981287_1624769_3032.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben gisteren even naar de VW-dealer geweest. Monteur heeft onmiddellijk de auto op de brug gezet, de goede dop uit het doosje gehaald en alles netjes omgewisseld voor gewone wielbouten. Zodra de zomerbandjes er weer onder gaan, bestel ik een nieuwe wielslotsleutel(wel alvast even het nummer genoteerd). Half uurtje werk en de monteur schudde mijn hand en zei: dit hoort bij de service meneer. Geen kosten en meteen geholpen. Daar kom ik vaker terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden