Ga naar inhoud
  • 0

3c 1.9tdi 210.000km, houden of verkopen?


512cello

Vraag

Hallo,

 

Ik zal me even voorstellen want ik ben nieuw op dit forum.

Mijn naam is Marcel, 40 jaar en rij vanaf april 2005 een passat zwart metallic 1.9 tdi (105pk). Gekocht en in onderhoud bij lokale dealer en origineel 3 cm laten verlagen met 17 inch Monte Carlo velgen. Staat beschaafd en toch niet standaard. In al die jaren 2 problemen gehad: 1. startslot vervangen in 2007 en 2. kofferdeksel slot vervangen in 2008. Technisch NIETS, 1 x per jaar een beurt en voor de rest tanken en rijden! Kilometerstand nu circa 210.000.

Nu komt de grote vraag, ik rij ongeveer 50.000 km per jaar en wat nu te doen. Nu verkopen of doorrijden?

Nu verkopen betekent nog iets ervoor krijgen of gewoon doorrijden over de 300.000 km. Staan me tussen de 200.000 en 300.000km grote technische trubbels te wachten of kan dat reuze meevallen? Daarnaast moet ik eerlijk bekennen dat een andere auto, passat variant me inmiddels wel aantrekkelijk lijkt gewoon al om het feit om weer eens om te steken.

Wellicht hebben enige wat ervaring hiermee.

Marcel

post-9487-1423823718,475_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk dat dat wel mee gaat vallen.. hier in NL zijn de geluidsrestricties ook(door buren en milieu) vastgelegd.. op een gegeven moment weet je waar de geluidsmeting hangt en rijd je daar even van het gas..

 

En idd.. de 90 jarigen(1 jaar voor opening circuit ;) ) die daar in de buurt wonen zullen toch al wel doof zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik hoop dat je daar dan nog terecht kunt:

http://www.autoblog.nl/archive/2009/09/ ... ning-kwijt

Diep triest, dat milieuterrorisme :evil:

Hier hebben ze het ook voor elkaar gekregen om een museumstoomtrein stil te leggen vanwege het feit dat die stoomlocs niet aan de moderne uitstooteisen voldoen. Ja, duuuuh...

Gelukkig is inmiddels het verstand weer doorgebroken en hebben ze weer een vergunning, en zo zal het voor Spa ook wel gaan aflopen...

 

(maar we gaan wel errug off-topic geloof ik :wink: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden