schilder13 Geplaatst 20 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2010 ff een foto'tje van de cc eindstukken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
FredRaket Geplaatst 20 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2010 Toppie, ziet er netjes uit Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Edjep Geplaatst 20 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2010 Mooi achtereinde. Past zoiets ook op een tsi (enkele pijp)? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
FredRaket Geplaatst 20 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2010 Één sierpijpje? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
schilder13 Geplaatst 20 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2010 Mooi achtereinde. Past zoiets ook op een tsi (enkele pijp)? diameter van deze pijpjes zijn 76mm. ligt eraan hoe groot de uitlaat van jou is. anders zijn er wel kleinere leverbaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Edjep Geplaatst 21 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 21 maart, 2010 @FredRaket: Ja hellaas heeft de tsi maar één pijpje. Het is er dan wel een van 76mm!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
schilder13 Geplaatst 21 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 21 maart, 2010 @FredRaket: Ja hellaas heeft de tsi maar één pijpje. Het is er dan wel een van 76mm!! 76mm. een pijpje van een R36 die daar op past? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
laguna Geplaatst 30 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 30 maart, 2010 @FredRaket: Ja hellaas heeft de tsi maar één pijpje. Het is er dan wel een van 76mm!! Edje, Ik heb ook een TSi. Ik lees dat de CC sierstukken 76mm zijn. Als we nu samen een CC setje kopen, nemen we elk een pijp en delen we de kosten (de maat van de TSi Breed 74mm en hoog 64 mm. schuin afgesneden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
VWfreak1990 Geplaatst 30 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 30 maart, 2010 R-look: http://www.nltuning.nl/virtuemart/rvs-u ... mm/vmcchk/ CC-look: http://www.carfantasy.nl/eindstylinh-tw ... 9af1613d26 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
laguna Geplaatst 30 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 30 maart, 2010 R-look: http://www.nltuning.nl/virtuemart/rvs-u ... mm/vmcchk/ CC-look: http://www.carfantasy.nl/eindstylinh-tw ... 9af1613d26 de eerste heeft een buitenmaat van 76mm maar geen montagemaat. de tweede zal niet echt passen en jammergenoeg niet schuin afgesneden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
schilder13 Geplaatst 31 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 31 maart, 2010 @FredRaket: Ja hellaas heeft de tsi maar één pijpje. Het is er dan wel een van 76mm!! Edje, Ik heb ook een TSi. Ik lees dat de CC sierstukken 76mm zijn. Als we nu samen een CC setje kopen, nemen we elk een pijp en delen we de kosten (de maat van de TSi Breed 74mm en hoog 64 mm. schuin afgesneden mijn FSI heeft dezelfde maat pijpjes. dus de CC stukjes moet op een TSI passen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
laguna Geplaatst 31 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 31 maart, 2010 Volgens mij gaan de CC stukje ook wel passen. Allen moeten dan de TSi rijders ze in tweetallen kopen, want wij hebben maar één pijpje (nou ja pijp, want het is inderdaad een aardig kachelpijp ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bleumotion Geplaatst 31 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 31 maart, 2010 Heb 2 x octiavia II 2.0 TDI sierstukjes besteld. Kost me €55,-.... Heb gezien dat de gebogen aan de einddemper losstaat van de pijpjes op zich. De gebogen delen kun je er volgens mij zo los slijpen...(met enigzins beleid). Kan nog niks zeggen over de sierstukken, maar denk dat het mooier is om de pijpen af te zagen, anders zie je de originele pijpen in de sierstukken... Ik heb hetzelfde gedaan ! pijpjes net voorbij de bocht afgeslepen. Het ziet er orgineel uit ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 31 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 31 maart, 2010 idd, resultaat is zeker mooi.... alleen vind ik de pijpjes wat ver naar onder staan.... de originele pijpjes lopen naar beneden af, misschien wel om het vocht af te voeren.. Zit te denken om deze wat hoger te zetten zodat ze mooi onder de bumper vallen en de ruimte tussen de bumper en eind demper kleiner wordt. Heb ook het gevoel dat door het lassen de pijpjes iets zijn gaan werken..... maar daar doe je niet zoveel meer aan... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Edjep Geplaatst 31 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 31 maart, 2010 Foto's graag!!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 31 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 31 maart, 2010 volgen.... in mijn persoonlijke album staat wel een hele onduidelijke foto... hieronder een iets duidelijkere... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Edjep Geplaatst 31 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 31 maart, 2010 Ja, en daar één van Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 31 maart, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 31 maart, 2010 daar 1 van? Je hebt waarschijnlijk een TSI? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
FredRaket Geplaatst 1 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 1 april, 2010 Ziet er goed uit Foppe Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
laguna Geplaatst 2 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 2 april, 2010 Ik stond vanmorgen achter een 2.0TDi BM en deze heeft twee rechte pijpen die precies hetzelfde zijn als de enkele rechte pijp van de TSi. De sierstukken voor de CC zullen dan ook wel passen, maar de TSi rijders kunnen er dan wel eentje in de kast leggen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3CPR Geplaatst 7 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 7 april, 2010 Gisteren bij de dealer geweest (auto was op beurt) en navraag gedaan naar de CC-eindstukjes. Vermoeden van 1 van de monteurs was dat deze bij mij bijna of helemaal tegen elkaar aan gaan zitten gezien de geringe tussenruimte tussen de originele eindpijpen. Ik heb ook gezien dat de originele eindpijpen aan het eind dikker zijn dan waar ze uit de pot komen. Het betreft een 2.0 TDI CR uit augustus 2009. Iemand enig idee of de originele eindpijpen van de CC waar de eindstukjes op komen dunner zijn of verder uit elkaar staan dan bij mij? Ik zal in ieder geval de diameter en tussenruimte bij mij eens precies opmeten en laat het weten. Als iemand met een CC hetzelfde zou kunnen doen heel graag. Alvast dank en groeten! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3CPR Geplaatst 7 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 7 april, 2010 Net gemeten: 70mm diameter en 6mm tussenruimte. Daarnaast zijn de originele pijpen van de TDI CR niet helemaal rond maar beetje ovaal en zijn ze schuiner afgesneden dan bij de FSI naar de foto van schilder13 te oordelen. Gaat m niet worden dus, helaas . Originele pijpen maar goed oppoetsen . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
schilder13 Geplaatst 8 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2010 mijn FSI pijpen zijn ook lichtovaal en ook schuiner afgesneden dan de eindstukken. aan 6mm tussenruimte moet je genoeg hebben volgens mij. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
FredRaket Geplaatst 8 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2010 Net even opgemeten voor je. Tussenruimte is bij mijn CC ook 6mm. Diameter zal hetzelfde zijn als bij jou. Sterker nog: de hele uitlaat is waarschijnlijk gelijk, net als de motor etc. Moet dus kunnen dunkt me. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
A3i Geplaatst 9 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 9 april, 2010 Richard, ben ook in het bezit van een 3c 2.0 FSI. Heb jij die eindstukjes via de dealer aangeschaft? Zo ja heb je dan eventueel een produkt nummer voor me? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten