Ga naar inhoud
  • 0

Complete dashboard uitbouwen met foto's


Yara

Vraag

Ik moet mijn complete dashboard uitbouwen maar ben nu opzoek naar plaatjes of foto's, wat er allemaal los gehaald moet worden.

 

Wie o wie kan mij daar aan helpen.

 

Het volgende is er al uit.

 

-Dashboardkastje

-kastje onder stuur

-stuur

-radio en inbouwframe

-climatronic

-bekerhouder

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens ELSA moet de centre console en driver airbag unit er ook nog uit voordat 't dashboard los kan. Aangezien je 't stuur al los hebt zal waarschijnlijk de airbag ook al afgekoppeld zijn... Ik heb uit elsa 2 pdf'jes getrokken, kijk maar even of je er wat aan hebt (ze zijn voor modellen < 09-2000)...

dash2.pdf

dash1.pdf

centre console.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb wel een overzichtsfoto gemaakt ga morgen alles weer inbouwen maak dan nog wel wat foto's.

 

Wil eigenlijk de radio testen voordat ik alles weer inbouw kan ik het contact aan doen als ik alleen de teller aansluit

Stekkers van de airbags zijn eruit maar dat geeft niet die reset ik wel weer met vagcom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
waarom deze operatie, Dennis?

 

Had kortsluiting gehad en de constante stroomdraad was weggesmolen, en moet dus vervangen worden.

Helaas moest het hele dashboard eruit. Maar ik heb hem wel gevonden, morgen nieuwe draad trekken en alles weer terug bouwen. Het is wel een lekker klusje hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Maarre, kortsluiting, hoe is dat zo gekomen dan ?

 

Had er een carkit in een parrot maar daar zitten zoveel draden aan dat het echt 1 grote klomp draden was achter de radio.

Dus waarschijnlijk met het erin schuiven van de radio een draadje klem gezeten of zo en die heeft kortsluiting gemaakt. Het is in iedergeval begonnen bij de parrot, het gekke is dat die er al bijna 2 jaar in zit.

 

Maar het is weer opgelost en ik heb mijn weekend nuttig besteed tussen het slapen door want ik zit in de nachtdienst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden