Ga naar inhoud
  • 0

heb ik een alarm


ALFIrE

Vraag

Hey,

 

onlangs kocht ik een 3BG variant. bij mijn weten zat er geen alamr op (lees: de vorige eigenaar vertelde me niks over een alarm).

 

toen ik deze middag wou wegrijden, was er in ieder geval een sirene! knopje AB geduwd (1x), achterportier willen openen (natuurlijk nog vergrendeld), voorportier open > tuut-tuut-tuut en alle 4 de knipperlichten aan.

 

ik stond daar mooi met mijn rode kop naast de directeur die ook net buiten was...

 

daarpas nog es hetzelde gedaan, maar geen sirene...

 

hoe kan ik weten of er een alarm inzit, of wat heb ik verkeerd gedaan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

sluit jezelf eens op in de auto en probeer dan eens of je de deur kunt openen van binnenuit en evt de motorkap ontgrendelen en kijken of ie dan ook afgaat.

 

Misschien heb je ook wel interieurdetectie in de B-stijl onderaan bij je stoelzitting zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je geen binnenverlichting met sensoren + knop in de Bstijl naast bestuurders stoel hebt, heb je geen (kl. 3?) alarm met interieurdetectie.

 

Wij hebben in de onze een origineel (kl 2?) alarm zitten. Hoe je deze kan laten afgaan:

- jezelf opsluiten met de AB, en dan de auto op contact zetten.

- een van de deuren in de 1e vergrendeling klikken, en daarna heel hard ertegen duwen zodat de auto denkt dat deze dicht is. Vervolgens met AB afsluiten, en dan de deur loslaten zodat de deurschakelaar voelt dat hij open is.

 

Laat eens weten of er iets werkt bij jou...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden