Ga naar inhoud

Water onder zetel passagier!!!


Peter072

Aanbevolen berichten

:(Wie kan mij helpen????

 

Ik zit met een nogal serieuze plas water onder de zetel van de passagier!!

Ik heb sinds enkele dagen een passat 1.9 Tdi 130Pk van 04/2004.

Het blijkt gewoon water te zijn, voelt niet vettig aan en stinkt niet, en is kleurloos!

Kan dit voortkomen van de overloop van de airco? Ik zie namelijk nooit een plas water onder de wagen liggen nadat ik een rit heb gemaakt met de airco aan???

 

Heeft er iemand tips of oplossingen? Alle waterdoppen langs de onderzijde zitten er nog in voor zover ik zie.

 

Oh ja, het gaat om VEEEEEL water ze, niet een nat plekje...

 

Bedankt voor de tips alvast!

Peter072 :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miljaarde!!!!

 

Alle stoppen zijn eruit onder de accu en het water blijft stromen onder de zetel van de passagier??!! :angry:

 

Van waar blijft dat komen?? De stops onder de accu zaten wel verstopt maar daar stond wel geen water in :cry:

 

Kan iemand mij zeggen hoe die stops onder de accu in verbinding staan met het water dat eruit komt onder de zetel??? :roll:

Ik snap er de ballen van!! Van waar blijft da komen?? :angry:

 

HELP MIJ!!! :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

onder je auto heb je ook een dop zitten

zit die er nog wel

want als het regent en je rijd dan met je auto komt het water van je wielen wat op spat richting die dop is ie er niet spat het naar binnen

die dopverlies je vaak als ze hem op de brug zetten (met die armen want dan zetten ze hem verkeerd onder je auto)

verlies je ook wel eens als ie goed verlaagd is

en anders is je afvoer verstopt van je airco

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook via de deur naar binnen komen. Er zit aan de binnenkant een afdichtingsplaat met een vaste afdichtingsrand. Als die plaat er eens is afgeweest dan is er een kans dat die afdichtingsrand niet meer goed is. Het water wat dan binnenkomt via de raam rubbers aan de buitenkant gaat niet helemaal onder de deur eruit, maar via de schroeven aan de onderkant van de deur die recht boven de dorpel zitten, via de dorpel vervolgens naar binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb exact hetzelfde en heb het ook nog niet kunnen vinden. waar moet ik de afvoer van de airco zoeken. Daar had ik n.l. nog niet aan gedacht. Accubak heb ik ook nagekeken en de panelen van de deuren zijn dicht (i.d.d. getest met de tuinslang). Heb de halve vloerbedekking er uit gehad maar kon ook niet echt vinden waar het vandaan komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je misschien een schuifdak in je auto?

Had een collega met zelfde probleem, bleek dat de afvoerslang van het dak in de voorstijl verstopt was.

Water liep via de stijl naar binnen in plaats van via afvoerslangetjes.

Schoongemaakt en geen water meer in interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik houd het op je airco afvoer.

Zet de airco eens aan het werk tot er flink wat condens ontstaan en kijk of je water achter het rechter voorwiel weg ziet druppelen. Zo niet, dan heb je de oorzaak bevestigd.

 

Ik weet het allemaal zo niet meer :cry:

Ik rij nu rond met de climatronic uitgeschakeld :blink: en dat is in deze dagen niet zo leuk :?

 

Ik heb eerlijk gezegd nog een druppel condens onder de auto gevonden, dus denk dat het wel eens van de afvoer van de airco zou kunnen komen, maar...WAAR KAN IK DIE VINDEN????? :(:(:(

 

Hoe kan het toch dat er water onder de zetel terechtkomt zonder dat er ergens anders water te bespeuren valt :angry::angry::angry:

 

Ik heb geen schuifdak en heb gekeken onder de auto en alle doppen zitten er nog in! :|

Het bizarre is dat het de laatste 3 dagen NIET geregend heeft en er toch water onder de zetel blijft lopen...

 

Dus airco zal misschien wel de boosdoener zijn, maar hoe los ik het op?

 

Iemand tips?

 

Alvast bedankt aan alle respons op deze topic :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden