Ga naar inhoud
  • 0

Tijdelijke stop RNS510?


koffie

Vraag

Ik las zojuist ergens het volgende gerucht:

Mocht het een nieuwe auto zijn, dan krijg je geen RNS510!

Tot nader order wordt er geen enkele RNS510 uitgeleverd ivm met het hoge diefstalpercentage.

 

Ik kan echter nergens een bevestiging vinden van dit gerucht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het zou toch wat zijn als dit waar is. Maken ze bij VW de allermooiste navi op de markt, houden ze geen rekening met het al oude probleem van de makkelijk te jatten radio.

 

Wel leuk dat ze bij het ontwerpen geprobeerd hebben om de kosten laag te houden door de unit in elk type VW te kunnen plaatsen, alleen doet de imagoschade het bedrijf nu meer kwaad dan de kwaliteit van de RNS 510 goed kan maken. Applaus voor VW!

- Gefeliciteerd: U heeft de mooiste navi ter wereld gamaakt!

- Gefeliciteerd: U heeft het meest gesolen navigatiesysteem ter wereld gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet ook niet of het verhaal klopt maar ik kan me er iets bij voorstellen. Als ik zo eens rondkijk/rondlees op dit forum, zijn er veel mensen die Volkswagen aansprakelijk houden voor de enorme hoeveelheid diefstallen van de RNS510. :?::?: Als ook maar 10% van die mensen inderdaad gaat procederen gaat dat klappen met geld kosten. En ook VW is een bedrijf dat kosten/baten analyses moet maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Naar aanleiding van dit topic heeft een collega van mij vandaag de dealer gebeld, met de vraag of er idd een tijdelijke stop voor de RNS 510 is. Hij heeft in zijn nieuwe Golf nl. ook een RNS 510 besteld. Nu wist de dealer hem er van te overtuigen dat er geen stop op de RNS 510 zit, echter men zit met een leveringsprobleem. Er zit een levertijd van 2 weken op deze navi's. :?:

Blijkbaar kan de afdeling productie het dievengilde niet bijhouden om alle auto's weer te voorzien van een RNS 510 nadat deze mooie apparaten zijn gejat. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het is toch al tijden 2 weken extra voor de RNS510? Volgens mij was het eind vorig jaar zelfs 4 weken.

Voor een DSG komen daar ook nog eens 3 weken *extra* bij :P

 

Dan heeft mijn collega "geluk", hij kreeg gisteren te horen dat zijn nieuwe Golf niet in week 40 maar 8 weken later geleverd kan worden.Volgens mij passen die twee weken levertijd voor een RNS 510 daar heel goed in. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden