Ga naar inhoud
  • 0

Naafdop van velg ATP Razze gezocht.


bm-er

Vraag

Ik heb in okt. 2007 mijn Passat in ontvangst mogen nemen met vier lichtmetalen velgen in de maat 16" van het type ATP razze. Ik heb de velgen destijds uitgezocht in een folder die de VW-dealer had liggen met zgn alternatieve velgen speciaal voor VW. Ze zagen er mooi uit en waren fors goedkoper dan de LM velgen van VW.

 

Inmiddels zijn van bij drie van de vier naafdoppen de RVS sierringen verdwenen. De lijm waarmee de sierringen zijn vastgezet heeft gewoon losgelaten en het ziet er niet zo fraai meer uit. Ik heb er melding van gemaakt bij de VW-dealer en die zegt dat de importeur failliet is gegaan en dat zij dus nergens terecht kunnen voor hun garantieclaim.

 

Is er misschien iemand die weet wie de importeur voor ATP velgen in Nederland was en/of is? Dan kan ik daar zelf even contact mee opnemen. Mogelijk is het bedrijf doorgestart en zou mijn garantieclaim door de nieuwe firma gehonoreerd kunnen worden.

 

Het zou fijn zijn als het er allemaal weer netjes uit zag. Ik bedoel, heb je een nette auto zien de naafdoppen er als oud vuil uit.

Zonder naafdop.jpg

Met naafdop.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou, het slechte nieuws is binnen. De fabrikant is failliet en in heel nederland is geen naafdop meer te krijgen!

Da's mooi lullig, moet ik nog een paar jaar met drie van deze lelijke naafdoppen rondrijden!

 

Misschien dat ik een stukje RVS koop, daar cirkels uit zaag, het binnengat er uit neem en de nodige gaten op de juiste positie boor. Dan ziet het er weer een beetje fatsoenlijk uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Da's balen :-(

Heb je al eens geprobeerd om zo'n oude kap mee te nemen naar een grote velgenleverancier om te kijken of toevallig een deksel van een ander merk als vervanging kan dienen? Oké, het is een speld in een hooiberg, maar wie weet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

meet anders eens de diameter van het kapje, ze trekken wat op de rs4 velgen, misschien is de diameter even groot als de replica rs4 en kun je zo 4 nieuwe bestellen?? :?:

 

 

edit. lol 3v was me blijkbaar net voor toen ik mijn reply aan het tikken was... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Da's balen :-(

Heb je al eens geprobeerd om zo'n oude kap mee te nemen naar een grote velgenleverancier om te kijken of toevallig een deksel van een ander merk als vervanging kan dienen? Oké, het is een speld in een hooiberg, maar wie weet...

 

meet anders eens de diameter van het kapje, ze trekken wat op de rs4 velgen, misschien is de diameter even groot als de replica rs4 en kun je zo 4 nieuwe bestellen?? :?:

 

 

edit. lol 3v was me blijkbaar net voor toen ik mijn reply aan het tikken was... :lol:

 

Bedankt voor de tip. Iemand die nog een beetje grote velgenhandel weet waar ik even langs kan gaan? Beetje in het midden van het land als het kan. (hoewel ik genoeg op andere plaatsen kom)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden