Mijn schoonbroer heeft sinds 2 weken een passat 3B met een 2.3 VR5 motor erin. Volgens de garage hoeft de ketting niet vervangen te worden maar na enkele verhalen hier op het forum te hebben gelezen vraag ik me af of het niet verstandig is om de ketting toch te laten vervangen. De oude heeft momenteel 267000 km gelopen en als de motor stationair draait dan kun je de ketting horen lopen.
Verder nog een vraag over mijn eigen passat 3B 1.8T. De vacuum aansluiting van de originele DV is kapot gegaan. Ik heb dan ook bij de dealer een nieuwe gekocht. Alleen moet volgens de magazijn medewerker de DV anders gemonteerd worden dan dat deze momenteel gemonteerd zit op mijn passat. Heeft iemand een foto hoe deze hoort te zitten?
Volgens de magazijn medewerker hoort de DV als volgt te zitten (helaas even met Paint gemaakt):
De oude DV zat dus met de 2 aansluitingen net andersom
Vraag
jplusje
Hoi,
Mijn schoonbroer heeft sinds 2 weken een passat 3B met een 2.3 VR5 motor erin. Volgens de garage hoeft de ketting niet vervangen te worden maar na enkele verhalen hier op het forum te hebben gelezen vraag ik me af of het niet verstandig is om de ketting toch te laten vervangen. De oude heeft momenteel 267000 km gelopen en als de motor stationair draait dan kun je de ketting horen lopen.
Verder nog een vraag over mijn eigen passat 3B 1.8T. De vacuum aansluiting van de originele DV is kapot gegaan. Ik heb dan ook bij de dealer een nieuwe gekocht. Alleen moet volgens de magazijn medewerker de DV anders gemonteerd worden dan dat deze momenteel gemonteerd zit op mijn passat. Heeft iemand een foto hoe deze hoort te zitten?
Volgens de magazijn medewerker hoort de DV als volgt te zitten (helaas even met Paint gemaakt):
De oude DV zat dus met de 2 aansluitingen net andersom
Link naar reactie
Delen op andere sites
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten