Ga naar inhoud

Dat moet mij weer overkomen


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Hoi Heren

Dit is echt een k.t jaar voor mij, ik weet niet waar ik dit aan verdiend hebt, maar het is echt van de zotten :angry:

 

Zo was de afspraak.

Ik heb de bumpers al in bestelling staan, bij winparts, ( Thanks Alle voor de link)

Ik heb €1533.00 schade Achterbumper en achterklep, Alleen de achterbumper inclusief btw komt voor het schade bedrijf op € 522.00.

Ik heb tegen het schadehuis bedrijf gezegd dat ik voor die prijs een voor en achterbumper hebt,

Ik heb ze gevraagd of ze berijd zijn, mij daar bij te willen helpen, en mij een klein beetje tegemoet willen komen.

Ik heb het zo met ze kunnen regelen dat alles gedemonteerd wordt de nieuwe bumpers worden gespoten op iedere bumper zitten 2 x highline strips die worden dan netjes over gezet, ook de onderlip met achter sensoren en aan de voorkant de grill met mistlampen, ook het spatbord waar ik schade aan hebt, wordt ook gemaakt en gespoten ook het randje bij de koplamp, je weet wel bestuurders kant voor wiel.

viewtopic.php?f=120&t=27588&p=243817#p243817

Dan is alles gewoon het zelfde maar wel weer nieuw.

Moet ook nog passagiers buiten spiegel glas met verwarming bestellen rechts bij winparts.

 

En zo ging het toen ik er kwam om te zeggen dat ik het binnen hebt.

 

De passaat wordt niet bij het schadebedrijf gemaakt, heb een beetje bonje gehad daar,

Hij had een foutje gemaakt, dat foutje heeft mij €404.00 gekost, ik zal het even uit leggen.

Het schade bedrag was geraamd op €1533.00 inclusief btw.

Nieuwe achterbumper en achterklep uitdeuken en alles spuiten.

De achterbumper komt bij het schadebedrijf op €522, - ex, ik zei tegen hem voor dat berdrag heb ik een voor en een achterbumper, ik had ze gevraagd of ze mij ook een beetje tegemoet wilde komen met de prijs, omdat dan ook mee te spuiten 1 voorbumper extra voor dezelfde prijs dat was allemaal geen probleem, dus we spraken af, dat ik als het geld overgemaakt was aan het schadebedrijf dat ik dan de €522, -ex naar mij overgemaakt werd zodat ik de voor en achterbumper kon kopen, dat was allemaal in orde.

Ik heb het er over met mijn vrouwtje, en ze zegt koop jij dan alvast de voor en achter bumper dan hoef je niet te wachten tot dat je eerst het geld van hun krijgt, dan kunnen zij het gelijk maken, zo gezegd zo gedaan, ik heb ze besteld en betaald, ik ga naar het bedrijf en zegt tegen hem, ik heb de bumpers gekocht en dat ik dan maandag 25-05 dat gelijk mee neemt dan kunnen jullie het gelijk in orde maken, toen zei hij tegen me dat hij, dat hij toch een foutje heeft gemaakt, dat het voor die prijs niet gemaakt kan worden, het kwam er op neer dat ik €1533, - + €404, - = €1937, - kwijt zou zijn, en ik flipte dan ook echt helemaal uit mijn dak,

Ik zeg nog tegen hem je hebt de schade opgemaakt, je komt op een schadebedrag van € 1533, - uit, de achterbumper die hoef jij niet te kopen dus €1533, - _ € 522, - ex btw dat gaat van het bedrag af blijft erover € 1011, - ik koop zelf de voor en achter bumpers, ik vraag nog aan je of jullie bereid zijn mij tegemoet te komen dat jullie de voorbumper dan ook willen mee spuiten, en je zegt dat het geen probleem is, ik koop met mijn eigen geld de voor en achter bumper en nu haak je ineens af omdat je een foutje gemaakt heeft, ik kon er lang en kort over ouwen hoeren en er was discussie meer over mogelijk.

Nu heb ik contact op genomen met een schade herstelbedrijf in delft http://www.autoschade-online.nl/ die gaan nu mijn passie repareren en ze doen nog meer, zij spuiten de voor en achterbumpers ook de highline strips, dan zetten ze ook de achter lip met sensoren over op de nieuwe en monteren het ook, dat geld ook voor de voorkant, het spatbord bestuurders kant voor heeft ook schade, dat wordt ook hersteld en de koplampen en mistlampen worden ook weer afgesteld, dit alles gaat mij € 973, - inclusief, kosten. Ik had ook de vraag gesteld wat het gaat kosten als ik ook de zwarte delen laat spuiten onderaan de deuren en bumpers dan kwam het bedrag op € 1400, - inclusief dat is voor mij nu teveel dat heb ik nu niet, dat is niet erg dan doe je dat toch de volgende x als je het wel kan missen, dat ga ik zeker nog een x laten doen.

Het is nu afwachten tot er betaald word, pas dan kan ik een afspraak maken in delft.

 

Ik zit nu echt in de stront Financieel zit het mij ook nog eens behoorlijk tegen, ik heb nog steeds geen ping ping gehad ook geen voorschot van uitkerings instantie, die ik al telefonische benaderd hebt op 23-03 dat is bijna 2 maanden geleden, ik heb tussen tijds natuurlijk ook gebeld, en je mag er niets van zeggen als je belt, ze pleuren gewoon de haak er al op, als je er wat van zegt. :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, lekker verhaal zeg. Jezus! Hoop voor je dat alles uiteindelijk nog goed komt met je passie en je thuissituatie. Probeer hoop te houden, dan komt alles wel weer in orde. Klinkt moeilijk, maar je zult wel moeten (is nou eenmaal niet anders).

Wij hebben zelf ook een flinke tijd in de problemen gezeten. Zowel financieel als emotioneel als persoonlijk. Wij zijn er gelukkig weer een heel eind boven op. Niet helemaal, maar het gaat de goede kant op.

 

Dus blijf moed houden, het komt weer in orde en success met je passie :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden