Ga naar inhoud

Net terug van JD 26-5


jimm1988

Aanbevolen berichten

hallo mensen,

 

Nu 4 maanden de auto in bezit en zeer tevreden, toch heb ik besloten om er wat Pk-tjes bij te doen en heb daarom gisteren even naar JD gebeld voor een afspraak. Het word een chip op maat! Toch wat meer als een gewone chip, hij zei dat die rond de 170pk/400nm kan halen, dus ben erg benieuwd. Dinsdag 26 mei ben ik aan de beurt.

 

Zijn er nog andere mensen die ervaring hebben met de 130tdi h6 met een JD chip/chip op maat???

 

Tegen de tijd dat hij gechipt is zal ik jullie zeker laten weten wat het geworden is.

 

 

 

 

Groetjes Jim

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben benieuwd wat er bij mij uit komt.. ik hoop toch wel op minimaal 181 pk en 421nm ;) ;)

Moet jij toch weten dat er meer voor nodig is. :wink:

 

Het was even meer cynisch/als grapje bedoeld naar Jeroen en Menno..

 

Wat eruit komt komt eruit.. het voordeel van mijn auto is wel dat ik al een aangepaste uitlaat en fmic heb. Tevens heb ik op mn 'oude' motor een vergelijkbare turbo zitten als de GT1749va van de AVF, deze vergelijkbare turbo kan alleen wat meer druk draaien..

 

Maar als mn geldboom weer wat is bijgetrokken dan komt er vast wel weer wat anders op..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Half 3 was ik thuis. Moest vanmorgen om half 9 bij JD zijn in lochem. Gelijk op de testbank en die computer eruit. Na 3 keer de computer aan te passen en telkens wat wijzigingen tijdens het testen kwamen ze op 174,2pk en 386,8nm. Meer kregen ze er niet uit zeide ze, kon mss aan de turbo liggen, maar alle waardes waren goed en trekt goed door. Koppeling was prima in orde. Al met al ben ik toch te vreden met de uitslag. Het verschil merk je zeker, hoop er nog een lang plezier van te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vdub(matthijs) hoe kom jij aan die uitdraai???? :P

 

Even een vpn-verbinding gemaakt, in het mapje met logs gekeken naar de 130pk tdi die de 26e was gemaakt en even opgeslagen als jpg, toen hier op het forum geknikkerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden