Ga naar inhoud

Uitlijnen balanceren


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Uitlijnen balanceren

Dat laat ik as Zaterdag doen bij KwikFit

Kosten € 53.00.

Als ik op de snelweg hondert rijd dan is het net of ik op een hobelweg rijd.

Ik weet, het zijn nieuwe velgen en banden, maar ze hebben bijna 5 maanden in de schuur van mijn pa gelegen, ik weet niet of dat er mee te maken heb.

Alleen balanceren kost € 9.00 per band

dat 4x = 36 uitlijnen = Totaal € 53 is momenteel een aanbieding.

dan ben ik gek dat ik voor 17 € dat andere niet laat doen. :D:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juh want als je ze hoogkant zet dan kunnen ze gaan uitzakken en dus ei-vormig worden.

 

En als je er dan me gaat rijden dan is het net alsof iemand je ingewonden loopt te masseren ;)

Op zo'n moment een gesprek voeren kan ook een hele uitdaging worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bedankt voor de reactie.

Ik heb de velgen gestald in de scuur van mijn pa, plat 2 op mekaar met karton er tussen en op van die houten tuin tegels.

als ik het stuur los laat bij honderd km, dan trekt het stuur iets naar rechts.

en ik heb het gevoel dat ik met mijn achteras op een hobbelige weg rijd ik weet niet waar het van dan komt, maar toen ik 16'' eronder had, had ik dat gevoel niet.

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi net terug van kwikfit,

3 banden waren niet goed gebalanceerd. :(

uit lijnen ging niet, de naaf ringen waren te klein er zat speling tussen de naafringen en de velg moest ik even nieuwe halen. :evil:

Ik belde het bedrijf op waar ik ze heb gekocht, en zei tegen me dat dat niet zo mooi is, dat zou toch niet mogen gebeuren, hij zei kom even langs dan zetten wij de goede er gelijk op, en wordt het hier ook uit gelijnd, want klachten die willen wij niet, en als ze er zijn worden die zo snel mogelijk opgelost.

Ik zei tegen hem dat ik 250 km moet rijden voor die ringen en het uitlijnen , waar woon je dan ik Denhaag naar kerkdriel = 125 km maar moet ook nog terug ja zei die. Ik ga even bellen bij een bandenboer bij jouw in de buurt en dan kan je bij jouw in de buurt de banden laten nakijken en als ze de naafringen hebben wordt het er gelijk op gezet.

Hij belde me terug binnen 10 min; en jahoor ik kon daar en daar heen. ze konden daar allen niet uitlijnen maar dat zou ik toch bij kwikfit laten doen.

Ik weer terug naar kwikfit om ze te laten uitlijnen. :):)

Is nu helemaal perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden