Ga naar inhoud
  • 0

schokdempers MONROE


wbloemen

Vraag

Beste passat liefhebbers,

 

Wat ik heb meegemaakt slaat alles.

In septembert 2 nieuwe schokbrekers gestoken van het merk Monroe, nu ben ik ongeveer een half jaar en 6000 km verder en mijn rechter schokbreker is helemaal kapot. Hij is in een nog slechtere staat als mijn oude schokbreker die 200.000 km had gelopen.

Naar de winkel geweest waar ik de schokbrekers gekocht heb om nieuwe te claimen onder garantie.

Nu moet ik zeggen dat de service van Monroe waardeloos is en veel tijd in beslag neemt. Rij nu al bijna 3 weken met een kapote schokbreker waar ik toen meer als 100 euro per stuk heb betaald.

Er moet door Monroe beslist worden of ze daadwerkelijk onder garantie vervangen worden

Naar mijn mening is het schandalig om de discussie aan te gaan of het wel of geen garantie is aangezien ik er maar 6000 km mee gereden heb.

Wanneer je nieuwe schokbrekers steekt van het betere merk en dus een flink stuk duurder verwacht je toch een goede service en tenminste een goede garantie.

Mijn wagen is volledig orgineel dus het kan ook niet aan iets anders liggen.

Ik krijg vandaag antwoord maar ik geef jullie allen een goede raad koop GEEN Monroe schokbrekers

 

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hey,

 

Gisteren goed nieuws gekregen. Kan vandaag mijn nieuwe schokbreker onder garantie komen ophalen. :D

Nu maar hopen dat ze het een tijdje uithouden.

 

Denken jullie trouwens dat ik recht heb op 2 nieuwe schokbrekers omdat mijn goede nu heeft geleden doordat de eene kapot is? Of is dit een verloren strijd?

 

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden