Ga naar inhoud
  • 0

Oorzaak richting aanwijzer klacht


Fourstroke

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

lezers probleem opgelost !! (door dealer)

 

Omschrijving klacht

 

klacht defecte richtingaanwijzer lampen rechts, klacht treedt sporadisch op.

als de dim / stads lichtschakelaar uit staat, dan werkt de richtingaanwijzer zowel links en naar rechts altijd goed.

in de stand stads / dimlicht aan - treedt de storing zo nu en dan op -wat je dan ziet is dat het rechter groene dashboard verklikker lampje continue aan blijft staan en tevens branden de rechter voor en achter richtingaanwijzerlampen,

als je de dim / stads lichtschakelaar uit zet dan werkt de richtingaanwijzers weer normaal.

 

oorzaak defecte lichtschakelaar (draaischakelaar)- kosten 150 euro

 

19-3-09 Klacht is terug - terug naar de dealer !! wordt vervolgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Herstel probleem was even weg -nog aanwezig dus niet opgelost !! (door dealer)

 

Omschrijving klacht

 

klacht defecte richtingaanwijzer lampen rechts, klacht treedt sporadisch op.

als de dim / stads lichtschakelaar uit staat, dan werkt de richtingaanwijzer zowel links en naar rechts altijd goed.

in de stand stads / dimlicht aan - treedt de storing zo nu en dan op -wat je dan ziet is dat het rechter groene dashboard verklikker lampje continue aan blijft staan en tevens branden de rechter voor en achter richtingaanwijzerlampen,

als je de dim / stads lichtschakelaar uit zet dan werkt de richtingaanwijzers weer normaal.

 

oorzaak defecte lichtschakelaar (draaischakelaar)- kosten 150 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als ik het goed heb, dan kan je (geloof ik) linksachter de adapter losmaken (de trekhaak is daar met een adapter ertussen aangesloten) die kan je los maken en dan nog eens proberen, heb je dat probleem niet, dan zit het daar in.

Ik neem aan dat je de trekhaak niet elke dag nodig hebt, dus haal even die stekker er tussen uit en probeer eens een paar dagen zonder die adapter ertussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

storing richting aanwijzer - oorzaak roest in trekhaak connector -----auto is van november 2002 km st 235000 -

Het advies aan ieder die een trekhaak heeft om preventief de connector te inspecteren -- scheelt je een hoop narigheid / kosten -merk trekhaak TOBO af fabriek geinstalleerd -

 

Marc had me geinformeerd - echter ik had vergeten om even te kijken - Marc in ieder geval bedankt - ik hoefde overigens de vervangkosten van de trekhaak connector niet te betalen ( VW dealer) TOF !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Ik ben Erwin en ik heb een passat 3b 1.8 turbo 20v

Ik ben blij met dit forum en heb me dan ook meteen geregistreerd

Ik had namelijk ook het probleem dat mijn L richtingaanwijzers constant bleven branden, ook in neutraal en geen getik van mijn clignoteur. Rechts deed het prima.

Na dit forum te hebben gelezen bleek idd dat het in de aansluiting van de trekhaakconnector zat.

En heb ik niet naar de stealer hoeven gaan. :)

Oook ik zal mijn ervaringen op het form gooien in het vervolg

Thanks!!

 

Gr Erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden