Ga naar inhoud
  • 0

bij vol gas inhouden v6 syncro??


ggti5

Vraag

hallo als ik vol op het gas trap, dan houd hij in, en naar mijn idee pakt ie bij 4000 toeren wel zijn vermogen.

 

wie weet wat het kan zijn??? hij is achter de testkast geweest en er zaten geen storingen in.... :?

 

en af en toe schommelt hij ook stationair, weet niet of dat er ook mee te maken heeft...

 

edit.. het is een bezine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
heb al geinformeerd wat een lmm kost, maar viel bijna van de stoel, voor deze auto is weer net iets duurder dan de anderen.

 

zat met dikke korting op 140 euro.

 

maar dan moet ik wel zeker weten dat dat het is...... :(

 

Esmond, als je een LMM wilt kun je beter naar Mercedes Baan gaan.

Daar heb ik destijds bij die andere passat hem daar ook vandaan gehaald.

Origineel gebruikt VW een LMM van Bosch.

Mercedes gebruikt een LMM van Pierburg. Die kostte mij toen € 90,-

Mijne was wel een diesel, weet niet of de LMM van een benzine versie hetzelfde is.

Mogelijk dat anderen hier uitsluitsel over kunnen geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

voor een V6 is de LMM idd duurder..

 

oorzaak van het zagen kan het gasklephuis zijn.. reinigen en in de basisstand zetten kan het probleem verhelpen.

Het beste is daarna rijdend de handel uit te lezen. Ik zou ook even nagaan wanneer voor het laatst het luchtfilter en het brandstoffilter zijn vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

was ik weer...... na een paar dagen aan het sleutelen te zijn geweest en als het goed is de olielekkage verholpen.

wat een ellende om ff een krukas keerring te vervangen. :?

 

na alles weer in elkaar te hebben gezet is me de slang van carterontluchting?? geknapt, daar een nieuwe opgezet, maar het stotteren en inhouden blijft.

 

nou heb ik volgens mij iets geks, als ik de auto start, pingelt ie een beetje, trek ik de stekker van de lmm eraf, gaat ie mooi lopen, en trekt ie iets beter, maar houd nog in.

geeft geen storingen, betekent het dan wel dat de lmm kapot is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als de LMM minder wordt kun je dit soort problemen krijgen, er wordt nl minder luchtdoorvoer gemeten en word er dus ook minder brandstof gegeven.

 

140 euro valt nog wel mee, ik zou em gewoon vervangen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nou ik heb de hoop opgegeven!!

na vele uren gesleuteld te hebben, nieuwe krukas keerring erin, nieuwe stuurpomp en luchtmassameter, blijft de auto olie lekken, en het inhouden blijft ook, is ook niet beter geworden.

wie heeft er nog ideeën???

oh en nou is de aircopomp ook nog naar de knoppen.

typisch weer een auto voor mij, altijd aan het sleutelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden