Ga naar inhoud
  • 0

Navigatie Passat 3c


salpoels

Vraag

Ik ben op zoek naar een navigatiesysteem voor mijn Passat 3c. Ik maak nu gebruik van een losse TomTom en zou deze graag vervangen door een ingebouwde versie.

 

Nu heb ik een aantal opties:

RNS300 (monochroom maar prijs is redelijk)

RNS510 (prachtig maar redelijk aan de prijs)

MFD2 (kleur en redelijke prijs, maar de algemene menig is dat dit een slecht systeem is)

VW kloon zoals deze http://www.shopperstop.biz/products_large/DVD_Navi.asp

 

Wie heeft ervaringen dergelijke systemen? Mijn budget is redelijk gelimiteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb zelf eerst 2x de MFD gehad. Ik was daar tevreden over. Hij was niet super snel invergelijking tot de RNS 510. Maar voor navigatie op dvd prima voor mij. Helaas waren de dieven er ook te vreden over. Ik heb nu de RNS 510 en dit is echt een mooi systeem. Ik heb wel alarm en de nodige aanpssingen gedaan om diefstal te bepreken.

 

budgettair is eigenlijk de beslissende factor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De RNS300 heb ik bij een familielid mogen ervaren.

Qua bedieningsgemak, afleesbaarheid en snelheid (lees: traagheid) geef ik het een onvoldoende.

Mijn familielid gaat nu een losse T0mT0m aanschaffen. Dat zegt genoeg denk ik.

 

Ikzelf heb geen geld over voor zo'n fantastisch mooie RNS510. Ik houd het bij mijn T0mT0m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb zelf een RNS 300 en die valt me wel mee hoor.

Het liefst zou ik ook een 510 hebben maar die vind ik echt te duur.

En nu durf ik de auto nog eens ergens neer te zetten, de 510 wordt veel gestolen.

Tomtom is ook niet verkeerd alleen zit je weer met zo'n los ding te rommelen met snoertje en zo.

Tevens vind ik het mooi als je dashboard afgewerkt is met OEM- uitstraling.

Van de kloon ben ik bang dat deze net zo snel gestolen wordt als een 510, je ziet immers geen verschil vanaf de buitekant

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de MFD2 (CD-versie) en vind het voor mij een prima ding. De stem met aanwijzingen heb ik niet nodig en staat dus altijd uit. In het display tussen de klokken worden toch alle aanwijzigingen weergegeven of ik kijk desnoods op het grote display, hoewel die vrijwel altijd de CD-wisselaar of Radio weergeeft.

Belangrijkste argumenten voor mij waren de OEM look, samenwerking met het Dynaudio soundsystem en het feit dat hij niet op de RNS510 lijkt die erg gewild is bij het dievengilde.

 

Minpunten tov de RNS510 zijn de starttijd van het navigatiesysteem en de afwezigheid van 3D weergave. Voor mij zijn die minpunten absoluut niet van belang want wat betreft routegeleiding is hij echt perfect. Hij kent geheel nederland bij gebruikmaking van recente kaarten en hij leidt me perfect om de files heen, als er een alternatief beschikbaar is. Ik ben er tot nu toe altijd op mijn bestemming mee gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb zelf een RNS310 waar alleen een germaanse cd bijzit en dat pijltjes genavigeer is but.

TT is 1000x veelzijdiger.

Van brodit kun je prachtige houders en bevestigingsmiddelen krijgen.

Heb zelf een brodit 853652 gekocht voor aan de midden console naast de airco bediening, waar dan m'n TT houder opgeschroefd wordt.

De TT houder is dan voorzien van een laadplug welke permanent aangesloten zit aan de 12V boordspanning, dus geen geemmer met losse snoertjes.

De TT houders staan ook op de site........... http://www.brodit.com

Werkt perfect!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden