Ga naar inhoud

Schilderij van je auto!!


michelm1978

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Even een kleine inleiding. Mijn zusje volgt een opleiding tot decoratie en restauratieschilder, het specialere werk dus.. Ze maakt muurschilderingen, maar ook een schilderij van wat voor voorwerp dan ook is mogelijk.

 

Hieronder een aantal voorbeelden wat ze heeft gemaakt wat betreft auto's. Niet naar het model kijken.. ja het is Renault...

 

Ik laat haar binnenkort een schilderij maken van mijn auto en zal deze hier ook posten.

 

Alles komt uiteraard op echt schildersdoek:

 

Olieverf:

Foto%3DEMSOKLU6.jpg

 

Foto%3DU8XY44UX.jpg

 

Aquarel:

twingo.jpg

Prijzen zijn als volgt:

de maten : 50 x 60 €150 tot €200

40 x 50 €100 tot €125

30 x 40 €75 tot €100

20 x 30 €60 tot €90

De prijs is afhankelijk van wat je zelf wilt. De omgeving er ook gedetaileerd op? Stuur een foto en je wensen naar m.middag@xs4all.nl om en je krijgt diezelfde dag nog een prijsopgaaf.

 

de getoonde afbeeldingen zijn 30 x 40 en 20 x 30.

 

Let op.. het is geen commerciele bedoeling. Ze doet dit om de studie goed te bekostigen en steeds beter te worden. Als je het terug gaat rekenen naar de uren dat ze bezig is, dan is het echt niet duur!

 

 

 

Edited by - michelm1978 on 06 March 2006 13:49:40

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een schilderij van mn auto (corrado, niet passat) :

 

CorradoFertig.jpg

 

Deze is door een duitser gemaakt.

Maar hij is eigenlijk striptekenaar, en futselt hier en daar wat dingen tussen zn kuifje striptekeningen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuw Michel ;)

Maar ik kan dus zeg maar over een halfjaar ofzo ook nog wel vragen om een schilderij?

Mooi, want dan zou ik er heel graag een willen van mijn oldtimer ;)

 

Tuurlijk kan dat.. Het is haar hobby.. al merk ik wel dat ze het steeds drukker krijgt.. ze heeft op het moment al 3 aanvragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden